• Post author:
  • Post category:پوشاک
  • Reading time:2 mins read
  • Post last modified:می 19, 2019

طرح توجيهی راه اندازی کارگاه خیاطی و توليد پوشاك

طرح توجیهی کارگاه خیاطی

مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران چندین نمونه آماده و بسیار کامل طرح توجیهی کارگاه خیاطی و تولید پوشاک را آماده سازی کرده است که تعدادی از طرح ها با توجه به مشخصات فنی و اعداد و ارقام سال 131401   تهیه شده اند و تعدادی مرتبط به سالهای 93 تا 96 هستند.

در ادامه با تعدادی از محبوبترین طرح های کارگاه خیاطی و پوشاک را ملاحظه میکنید . جهت مشاهده لیست کامل طرح های مرتبط به دسته بندی پوشاک و منسوجات مراجعه نمایید.

طرح توجیهی کسب و کار کارگاه تولیدی پوشاک

طرح توجیهی کارگاه تولیدی پوشاک برای اشتغال زایی 5 تا 10 نفر  – 10 تا 20 نفر و اشتغالزایی 50 نفر به بالا در داخل این پکیج تعریف شده است.

برای دانلود این طرح روی دکمه خرید کلیک و فرایند پرداخت را تکمیل کرده و آنلاین دانلود نمایید.

خلاصه طرح کسب و کار کارگاه تولیدی پوشاک

این بسته حاوی 1 طرح توجیهی کسب و کار کارگاه پوشاک پی دی اف سال 96 و یک فایل طرح توجیهی ورد قابل ویرایش سال 95 میباشد با اشتغالزایی 10 نفر

طرح توجیهی تولید پوشاک کودکان

 خلاصه اجرایی (مدیریتی):

ایجاد یک کارخانه تولید پوشاک کودک که سازمانی تولیدی است که انتفاعی و جهت رسیدن به سود و بالا بردن ارتقاءِ سطح کیفی پوشاک کودکان و اشتغال زایی برای 200 شغل مستقیم و 550 شغل غیرمستقیم است.

طرح توجیهی بوتیک و فروشگاه پوشاک

طرح توجیهی بوتیک و فروشگاه پوشاک با عنوان مکانیزاسیون واحد فروش شرکت پوشا تک با اشتغالزایی 19 نفر به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 46 صفحه بهترین نمونه موجود در اینترنت

طرح توجیهی کارگاه تولید دستکش چرمی

برای دانلود فایل پروژه کارآفرینی تولید دستکش چرمی با اشتغالزایی 30 نفر که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

طرح کسب و کار کارگاه تولیدی مانتو زنانه

این طرح توجیهی کارگاه تولید مانتو زنانه با ظرفیت اشتغالزایی تعریف شده 15 نفر و قابل افزایش تا 50 نفر با اصلاح و اعمال تغییرات کم را همینک میتوانید از طریق کلیک روی دکمه زیر و طی کردن مراحل خرید اینترنتی دانلود کنید.

طرح توجیهی کارگاه خیاطی

طرح توجيهي راه اندازی کارگاه خیاطی و توليد پوشاك با ظرفيت پيشنهادي 10000 عدد و اشتغالزايي برای 6 الی 12 نفر آماده دانلود مي باشد.

مشخصات و برخی از مواردی که در این نمونه طرح توجیهی راه اندازی کارگاه خیاطی موجود میباشند:

در این طرح توجیهی کارگاه خیاطی موارد زیر موجود میباشند.:

برخي از مطالب موجود در فايل دانلود:
_مواد اوليه مصرفي
_ميزان مصرف سالانه مواد
_مساحت زمين مورد نياز
_ميزان مصرف سالانه آب برق و گاز
_شرايط صادرات و واردات
_وضعيت عرضه و تقاضا
_استاندارد هاي ماي و بين المللي
_حمايت هاي اقتصادي و بازرگاني

دانلود طرح توجیهی کارگاه خیاطی 131401

این طرح با عنوان طرح توجیهی کارگاه خیاطی 131401 و با کد فایل 819 در دیتا بیس فایل های سایت دانلود طرح های توجیهی ایران آماده دانلود میباشد . ولی با توجه به اینکه سایت هنوز به سرور فروشگاهی خود منتقل نشده است در حال حاضر نمیتوانید بصورت مستقیم این فایل را دانلود کنید .

تا حدود 10 روز آینده امکان دانلود این طرح و سایر طرح های توجیهی بصورت مستقیم مقدور خواهد بود . همینک اگر میخواهید این فایل را دریافت کنید میتوانید به روش زیر اقدام کنید.

نحوه دریافت لینک دانلود:

طرح توجیهی کسب و کار کارگاه تولیدی پوشاک

خلاصه طرح کسب و کار کارگاه تولیدی پوشاک

طرح توجیهی تولید پوشاک کودکان

طرح توجیهی بوتیک و فروشگاه پوشاک

طرح توجیهی کارگاه تولید دستکش چرمی

طرح کسب و کار کارگاه تولیدی مانتو زنانه

0933214018858 

دیدگاهتان را بنویسید