طرح كسب و كار شرکت بیمه ای با اشتغالزایی 26 نفر

طرح توجیهی کسب و کار

طرح كسب و كار شرکت بیمه ای پوشش گر شرق با اشتغالزایی 26 نفر به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 65 صفحه

فایل طرح كسب و كار شرکت بیمه ای پوشش گر شرق با اشتغالزایی 26 نفر به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 65 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح طرح كسب و كار شرکت بیمه ای پوشش گر شرق با اشتغالزایی 26 نفر بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از طرح كسب و كار شرکت بیمه ای پوشش گر شرق با اشتغالزایی 26 نفر عبارت است از

تاریخچه بیمه:

بخش اول: تاريخچه بيمه در جهان

پيشينه:

بيمه كه شكل تكامل يافته تعاون وهمكاري بين افراد است از روزگار قديم وبه اشكتل مختلف وجود داشته كه در اينجا به چند نمونه اشاره ميشود:

1- هامورابي پادشاه بابل در2000 سال قبل از ميلاد مسيح قوانيني وضع كرده بود كه بر اساس آن كاروان هايي كه كالاهاي تجاري حمل مي كردند مورد حمايت قرار مي گرفتند؛ بدين صورت كه اگر مال التجاره هاي آنان مورد دستبرد،سرقت ويا حتي ساير حوادث قرار مي گرفت وبه آنها خسارت وارد مي شد اهالي شهر بلبل آن خسارتها را جبران مي كردند.

2- در مصرقديم، سنگتراشان ومومياگران قوانيني وضع كرده بودند كه در صورت فوت هر يك از اعضا سايرين هزينه هاي كفن ودفن او را بپردازند ويا وراث اورا مورد حمايت قرار دهند .

3- بيمه كه شكل واقعي – ونه امروزي – اولين بار براي حمايت كشتي هاي تجاري در برابر خطرات دريا و دزدان دريايي بوجود آمد . ساز وكار اين حمايت نيز از طريق وام دريايي بود؛ بدين صورت كه وام گيرنده متعهد بود چنانچه كشتي حامل كالاي او سالم به مقصد برسد مبلغي را به عنوان حق التضمين به وام دهنده بدهد ، اما اگر كشتي در اثر اين دو عامل از بين مي رفت وام دهنده از اصل وفرع وام خود صرفنظر         مي كرد.

برای دانلود فایل طرح كسب و كار شرکت بیمه ای پوشش گر شرق با اشتغالزایی 26 نفر که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.