طرح توجيهي توليد كاشي كف با ظرفیت 75000 عدد کارتن

طرح توجيهي توليد كاشي كف با ظرفیت 75000 عدد کارتن به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 27 صفحه بهترین نمونه در فضای مجازی

فایل طرح توجيهي توليد كاشي كف با ظرفیت 75000 عدد کارتن به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 27 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح طرح توجيهي توليد كاشي كف با ظرفیت 75000 عدد کارتن بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از طرح توجيهي توليد كاشي كف با ظرفیت 75000 عدد کارتن عبارت است از

مقدمه

پس از پيروزي انقلاب شكوهمند انقلاب اسلامي ايران سياست‌گذاري صنعتي دولت در جهت سياست عدم وابستگي به خارج و خودكفائي بوده، شكي نيست كه اين سياست تضمين كننده استقلال و تماميت ارضي مي‌باشد و لحاظ اهميت اين امر مي‌بايست طرحهاي صنعتي طراحي و به اجراء گذاشته شوند كه كمترين وابستگي از نظر مواد اوليه و تكنولوژي توليد و دانش فني به خارج را داشته باشند. طرح حاضر براساس سياست فوق طراحي شده است.

خوشبختانه در كشور پهناور ما مواد اوليه مورد نياز توليدات سراميك به وفور يافت مي‌شود. و با انتخاب روش صحيح و مناسب توليد تقريباً تمام ماشين‌آلات لازم نيز در داخل قابل تاُمين است. بنابراين با گسترش اين رشته از صنعت نه تنها مي‌توان نيازهاي داخلي را تاُمين نمود بلكه با حمايت دولت مي‌توان توليدات سراميكي را تا مرز صادرات نيز گسترش داد. البته ذكر اين نكته لازم است كه در كنار افزايش كميت توليدات بايد به كيفيت نيز بها داد. و به آن توجه داشت و كيفيت محصولات را تا سطح قابل قبول استانداردهاي بين المللي بالا برد تا بتواند در مقابل انواع مشابه معتبر خارجي رقابت نمايد.

خلاصه گزارش طرح

  • عنوان محصول

 موضوع طرح حاضر توليد كاشي كف مي‌باشد. مشخصات كاشي مورد نظر بشرح زير است:

1ـ ابعاد: 8/0×20×10 سانتيمتر .

2ـ وزن خاك مصرفي براي هر عدد كاشي 250 گرم.

3ـ وزن بيسكويت پخته 330 گرم.

4ـ هر متر مربع آن برابر 50 عدد كاشي مي‌باشد.

5ـ روش توليد: تهيه پودر مرطوب و فرم‌دهي به كمك پرس.

ظرفيت: هفتادو‌پنج هزار مترمربع ساليانه.

تعداد روزكاري: سيصد روز در سال.

تعداد شيفت كاري: يك شيفت هشت ساعته به جز كوره‌ها.

زمين: 3500 مترمربع.

زيربنا: 1152 مترمربع.

تعداد كاركنان: 31 نفر.

برای دانلود فایل طرح توجيهي توليد كاشي كف با ظرفیت 75000 عدد کارتن که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.