طرح توجيهی عطاری: تولید گلاب و انواع عرقیات معطر با ظرفیت 200 تن

طرح های توجیهی زود بازده و مواد غذایی

طرح توجیهی تولید گلاب و عرقیات

طرح توجيهی تولید گلاب و انواع عرقیات معطر با ظرفیت تولید 200 تن به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 29 صفحه بهترین نمونه در فضای مجازی

فایل طرح توجيهی تولید گلاب و انواع عرقیات معطر با ظرفیت تولید 200 تن به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 29 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح طرح توجيهی عطاری : تولید گلاب و انواع عرقیات معطر با ظرفیت تولید 200 تن بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از طرح توجيهی تولید گلاب و انواع عرقیات معطر با ظرفیت تولید 200 تن عبارت است از

عنوان و تعریف محصول

محصول تولیدی گلاب و انواع عرقیات معطر می باشد.

گلاب : گلاب به حاصل تقطیر گل های سرخ (( گلهای محمدی )) تازه چیده شده با آب که اسانس اضافی آن از محلول آبکی جدا شده باشد اطلاق می گردد.

عرقیات معطر : عرقیات معطر به حاصل تقطیر انواع مختلف گیاهان معطر که بعضی از آنها تازه و بعضی بصورت خشک با آب تقطیر می شوند و اسانس اضافی آنها از محلول آبکی جدا شده باشد اطلاق می گردد.

1-2 : تولید سالیانه در این طرح 200 تن گلاب معادل با 444445 عدد بطر cc (450)،150 تن عرقیات بسته بندی شده در بطر معادل c 333334 عدد بطر cc (450)و 150 تن عرقیات فله ای جهت مصرف کلیه اقشار مردم در نظر گرفته شده است که در سال اول تولید 80% در سال دوم تولید 85 درصد در سال سوم تولید 90 درصد و در سال چهارم 95درصد و در سال پنجم 100 درصد ظرفیت نهایی تولید خواهد شد.

1-2:تعداد روز کاری

تعداد روز کاری در طرح 270 روز می باشد.

1-4 :تعداد شیفت و مدت زمان شیفت به ساعت

نظر به اینکه گل محمدی و گل نسترن و بیدمشک و بهار نارنج در سه ماهه فروردین ،اردیبهشت،خرداد بعلت  آنکه بایستی از گل تازه استفاده شود تولید می گردد لذا در این سه ماه فقط از این نوع عرقیات و گلاب تولید خواهد شد که در این سه ماه ،واحد دو شیفته کار خواهد نمود که ساعت کار در هر شیفت 12 ساعت می باشد. بقیه عرقیات در ماههای بعدی با استفاده از گیاهان خشک تولید می شود. البته عرق نعناع را نیز در فصل تابستان (تیر مرداد ، شهریور ) با استفاده از گیاهان تازه می توان تولید کرد. در این 6 ماه بعدی که بقیه عرقیات تولید می گردد. و در واحد کار پر کردن شیشه و بسته بندی عرقیات و گلاب ذخیره شده در فصل بهار نیز انجام خواهد شد که یک شیفت 8 ساعته خواهد بود.

برای دانلود فایل طرح توجيهی تولید گلاب و انواع عرقیات معطر با ظرفیت تولید 200 تن که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.