طرح توجيهی حكاكي روي سنگ، معرق روي چوب و چرم و مشبك كاري

طرح توجیهی کسب و کار

طرح توجيهی حكاكي روي سنگ، معرق روي چوب و چرم و مشبك كاري به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 17 صفحه بهترین نمونه در فضای مجازی

فایل طرح توجيهی حكاكي روي سنگ، معرق روي چوب و چرم و مشبك كاري به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 17 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح طرح توجيهی حكاكي روي سنگ، معرق روي چوب و چرم و مشبك كاري بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از طرح توجيهی حكاكي روي سنگ، معرق روي چوب و چرم و مشبك كاري عبارت است از

مقدمه:

صنايع دستي تجلي ويژگيهاي قومي، زبان، مذهب و بيانگر فعاليتهاي هنري- صنعتي يك ملت است و در ميان مردم و اقوام مختلف با آداب و رسوم و شيوه هاي متفاوت زندگي صنايع دستي متفاوتي رايج بوده است كه به تناسب شيوه زندگي هر قوم و سنن و رسوم خاص آنها تكميل يافته است.

تاريخ چند هزار ساله هنرهاي دستي نشان از قدمتي شايان و درخور توجه و اصالتي فراموش نشدني دارد.

نمونه هايي از اين آثار هم اكنون بعنوان ميراثهاي گرانقدر و ارزشمند تمدن و فرهنگ بشري در معروفترين موزه هاي ايران و جهان نگهداري مي شود كه خود از ارزش و كيفيت بالاي اين هنر- صنعت خبر مي دهد.

با توجه به تنوع صنايع دستي در استان خراسان و مزيت هاي اينگونه هنر با توليد و توسعه اكثر رشته ها مي توان به اهداف مورد نظر كه همانا ايجاد اشتغال، توليد، توسعه، صادرات باشد در كوتاه مدت برسيم.

در ابتدا اينگونه هنرها با ابزار كار سنتي توليد مي شد كه وقت زيادي را تلف مي نمود و توليدات از قيمت تمام شده بالايي برخوردار بودند وليكن اخيراً با توجه به ورود تكنولوژي در عرصه توليد صنايع دستي، بعضي از مراحل توليد با ماشين انجام و زمان توليد به حداقل رسيده است.

طرحي كه در حال حاضر ارائه مي گردد از تلفيق چند رشته از هنرهاي دستي است كه مي توان حكاكي روي چرم، معرق چرم، قلمزني روي سنگ و حكاكي روي چوب را نام برد.

اميد است با توسعه و آموزش اين رشته ها سهمي در توليد و اشتغال داشته و به قسمتي از اهداف برنامه بيست ساله جمهوري اسلامي ايران رسيده و خدمتي نمائيم.

برای دانلود فایل طرح توجيهی حكاكي روي سنگ، معرق روي چوب و چرم و مشبك كاري که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.