پرورش قارچ خوراكي : طرح توجیهی قارچ دکمه ای به ظرفيت 50 تن در سال

دانلود طرح توجیهی کسب و کار و کارآفرینی تولیدی, صنعتی؛ کشاورزی, دامپروری و خدماتی

طرح توجیهی قارچ خوراکی

جدیدترین نمونه قابل دانلود طرح توجيهی پرورش قارچ خوراكي به ظرفيت تولید 50 تن قارچ دکمه ای در سال به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 17 صفحه همینک میتوانید دریافت کنید.

فایل طرح توجيهی پرورش قارچ دکمه ای به ظرفيت 50 تن در سال به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 17 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح طرح توجيهی پرورش قارچ خوراكي به ظرفيت 50 تن در سال بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از طرح توجيهی پرورش قارچ خوراكي به ظرفيت 50 تن در سال عبارت است از

مقدمـه طرح کسب و کار پرورش قارچ :

مواد پروتئيني ، يكي از مهم ترين اجزاي مواد غذايي مورد استفاده انسانها است. نياز طبيعي بدن انسان به اين مواد ، مبين ضرورت استفاده آنها در سبد غذايي خانواده ها است. از ديرباز انواع گوشت ها، خصوصا گوشت قرمز‌ منبع اصلي تامين پروتئين موردنياز انسان بوده است.

لكن در حال حاضر ، به واسطه تغيير روش زندگي از سنتي به ماشيني و كاهش تحرك افراد در زندگي روزمره ، استفاده از گوشت قرمز بدليل دارا بودن مقدار زيادي مواد چرب رو به كاهش نهاده و در عوض، استفاده از مواد غذايي اي كه با داشتن مقدار كافي پروتئين، براي سلامتي زيان آور نباشند مورد توجه واقع شده است. حبوبات ، سويا و قارچ خوراكي مهم ترين منابع پروتئين غير حيواني هستند كه امروزه به طور وسيع مصرف مي‌شوند. در اين ميان بازار مصرف قارچ خوراكي به دليل افزايش سطح آگاهي جامعه نسبت به فوايد و روش مصرف آن ، روند رو به رشدي را تجربه مي‌كند.

قارچ ، به علت اينكه سرشار از مواد پروتئيني ، گلوسيدي ، ويتامين‌ها و ليپيدها است مي‌تواند غذاي مناسب و كاملي براي انسان به شمار آيد. ضمن اينكه به واسطه سهولت پرورش قارچ هاي خوراكي مي‌توان آنها را به صورت تازه ، خشك ، كنسرو و پودر به بازار عرضه نمود.

اجراي اين طرح به عنوان يك فعاليت توليدي ، ضمن اينكه گامي به سوي خود اتكايي كشور  در صنايع غذايي به شمار مي‌رود، مي‌تواند بسترساز اشتغال به كار نيروهاي متخصص ( خصوصا در علوم كشاورزي ) و فاقد تخصص گردد. ضمن اينكه بانوان كارآفرين نيز مي‌توانند با پياده سازي اين طرح، گامي در جهت توسعه ميهن بردارند.

نحوه دانلود طرح پرورش قارچ خوراکی

برای دانلود فایل طرح توجيهی پرورش قارچ خوراكي به ظرفيت 50 تن در سال که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

طرح توجیهی قارچ دکمه ای