طرح توجیهی آموزشـگاه علـمي آزاد با ظرفيت پذيرش 600 هنر آموز در سال

طرح توجیهی آموزشـگاه علـمي آزاد با ظرفيت پذيرش 600 هنر آموز در سال به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 6 صفحه

فایل طرح توجیهی آموزشـگاه علـمي آزاد با ظرفيت پذيرش 600 هنر آموز در سال به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 6 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح طرح توجیهی آموزشـگاه علـمي آزاد با ظرفيت پذيرش 600 هنر آموز در سال بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از طرح توجیهی آموزشـگاه علـمي آزاد با ظرفيت پذيرش 600 هنر آموز در سال عبارت است از

مقدمــه

رشد سريع جمعيت در دهه هاي 1350 و 60 موجب تغيير در ساختار جمعيتي كشور گشته است به گونه اي كه جمعيت ايران تبديل به جوان ترين جمعيت در ميان ملل جهان شده است. در عين حال اين موضوع موجب بروز برخي مشكلات در ساختار اجتماعي مانند رشد بي‌رويه متقاضيان كار از سويي و جذب سهم عمده‌اي از بودجه كشور به امور جاري نظير تامين بهداشت و آموزش همگاني از ديگر سو شده است كه اين انر نيز به نوبه خود سبب افت در روند رو به رشد زير ساخت هاي عمراني و صنعتي و به تبع آن افزايش نرخ بيكاري شده است.

از ديگر سو خيل جمعيت جوياي كار به منظور مقابله با معضل بيكاري ، روي به مدرك گرايي آورده و تنها راه اشتغال مناسب را در ادامه تحصيل و راهيابي به مراكز آموزش عالي يافته اند. در اين رهگذر ، آزمون ورودي دانشگاههاي كشور اهميتي فزاينده يافته است ، به نحوي كه حساسيت زياده از حد دانش‌آموزان و خانواده ها به اين مساله موجب شده است عده زيادي افراد فاقد تخصص هاي مرتبط ، گام به وادي آموزش دروس براي داوطلبان آزمون سراسري نهند و در اين ميان به كسب منافع خود بپردازند.

با اين اوصاف ، آموزشگاههاي آزاد علمي مي‌توانند ضمن استفاده از نيروهاي تحصيلكرده و داراي صلاحيت، علاوه بر پاسخگويي به نيازهاي آموزشي داوطلبان ، سهمي در اشتغال فارغ‌التحصيلان دانشگاهي داشته و بازده مناسبي نيز از اين فعاليت اقتصادي – فرهنگي ببرند. ضمن اينكه با افزايش نسبت دختران در ميان داوطلبان ورود به دانشگاهها به بيش ازنيمي از كل داوطلبان، احداث آموزشگاههاي آزاد علمي دخترانه در قالب تعاوني هاي بانوان داراي توجيه مناسب اقتصادي خواهد بود.

 

برای دانلود فایل طرح توجیهی آموزشـگاه علـمي آزاد با ظرفيت پذيرش 600 هنر آموز در سال که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.