طرح توجیهی احداث استخر سرپوشيده با سرمایه اولیه 5/954 ميليون

طرح توجیهی اقامتگاه بوم گردی

طرح توجیهی استخر سرپوشیده

طرح توجیهی احداث استخر سرپوشيده با سرمایه اولیه 5/954 ميليون به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 35 صفحه

فایل طرح توجیهی احداث استخر سرپوشيده با سرمایه اولیه 5/954 ميليون به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 35 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح طرح توجیهی احداث استخر سرپوشيده با سرمایه اولیه 5/954 ميليون بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از طرح توجیهی احداث استخر سرپوشيده با سرمایه اولیه 5/954 ميليون عبارت است از

 

مـقـدمـه طرح

تمايل روزافزون افراد جامعه به روش زندگي مدرن و ماشيني ، موجب ايجاد تغييراتي در امور روزمره گشته است. كاهش فعاليتهاي فيزيكي از مهم ترين اين تغييرات است كه عامل اصلي در افزايش نرخ ابتلا به بيماريهاي گوناگون بالاخص امراض قلبي به شمار مي‌ايد. پرداختن به ورزش به منظور جبران اين كاهش در فعاليت هاي روزانه مي‌تواند تضمين كننده حفظ سلامت افراد باشد.

در اين ميان شنا از محبوب ترين ورزش ها است كه به واسطه ايجاد نشاط و رفع خستگي بيش از پيش مورد اقبال عمومي واقع گرديده است. خصوصا به منظور پر بار ساختن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان ، و هدايت آنان به سمت ورزش احداث استخرهاي شنا حائز اهميت خاصي هستند. ضمن اينكه اهميت آموزش شنا با توجه به حديث نبوي كاملا آشكار است.

با عنايت به موارد فوق الذكر و نيز لزوم رعايت شئونات مربوط به بانوان احداث استخرهاي سرپوشيده توسط بانوان وجهت استفاده بانوان ، علاوه بر دارا بودن توجيه مناسب اقتصادي مي‌تواند بستر ساز اشتغال به كار نيروهاي جوياي كار گردد.

دانلود طرح توجیهی فنی و اقتصادی احداث استخر سرپوشیده ورزشی

برای دانلود فایل طرح توجیهی احداث استخر سرپوشيده با سرمایه اولیه 5/954 ميليون که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.