طرح توجیهی باغداري و پرورش ميوه جات با ظرفيت پانزده هكتار

طرح توجیهی باغداري و پرورش ميوه جات با ظرفيت پانزده هكتار به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 16 صفحه

فایل طرح توجیهی باغداري و پرورش ميوه جات با ظرفيت پانزده هكتار به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 16 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح طرح توجیهی باغداري و پرورش ميوه جات با ظرفيت پانزده هكتار بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از طرح توجیهی باغداري و پرورش ميوه جات با ظرفيت پانزده هكتار عبارت است از

مقدمـــه :

با ماشيني شدن زندگي انسانها و كاهش بيش از پيش فعاليت هاي بدني ، تمايل افراد براي استفاده از ميوه ها و سبزيجات به منظور حفظ سلامتي و پيشگيري از ابتلا به بيماري هاي مزمن ناشي از شهرنشيني افزايش مي يابد. اين نكته مبين لزوم توجه بيشتر به بخش كشاورزي كشور مي باشد. با توجه به اين نكته كه شرايط اقليمي منحصر به فرد  ايـران موجب شده است كه در ميان كشورهاي منطقه از موقعيت ممتازي در زمينة كشاورزي و پرورش محصولات باغي برخوردار گردد به نظر مي رسد ايران مي تواند قطب توليد محصولات كشاورزي و باغي در منطقه تبديل شود. لكن برغم وجود چنين ويژگيهايي، به لحاظ توجه ناكافي به اصول علمي كشاورزي و عدم برخورداري كشاورزان از وسايل مكانيزة كشاورزي ، استفادة مطلوبي از ظرفيت هاي موجود نشده است.

ايران توليد كنندة60% زعفران، 50% پسته، 13% گردو و 11% كشمش جهان مي باشد. ايران يكي از مناطق مستعد كشاورزي و باغداري ،با توجه به وجود منابع كافي آب و زمين هاي حاصلخيز مي باشد. طرح حاضر نيز در سدد بهره برداري از اين موقعيت به منظور توليد محصولات باغي مورد نياز بازار مصرف است  همچنين براي جبران هزينه هاي جاري خصوصا در سالهاي نخست ايجاد باغ ، كشت محصولات زير درختي ( يونجه ) نيز در آن پيش بيني شده است.. همچنين با اجراي اين طرح مي‌توان گامي در جهت ايجاد اشتغال برداشت . ضمن اينكه  طرح حاضر داراي اين قابليت است كه توسط تعاوني هاي بانوان به مرحله اجرا درآيد.

برای دانلود فایل طرح توجیهی باغداري و پرورش ميوه جات با ظرفيت پانزده هكتار که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.