طرح توجیهی بسته بندي چاي تی بگ با ظرفیت تولید 158 تن

طرح توجیهی تولید و بسته بندی مواد غذایی

طرح توجیهی بسته بندی چای

طرح توجیهی بسته بندي چاي تي- بگ با ظرفیت تولید 158 تن به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 4 صفحه

فایل طرح توجیهی بسته بندي چاي تي- بگ با ظرفیت تولید 158 تن به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 4 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح طرح توجیهی بسته بندي چاي تي- بگ با ظرفیت تولید 158 تن بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از طرح توجیهی بسته بندي چاي تي- بگ با ظرفیت تولید 158 تن عبارت است از

مقدمــه طرح کسب و کار فراوری و بسته بندی چای

 

از نظر كاشت و مصرف چاي، چيـن اولين محلي است كه اين گياه در آنجا كاشته شده و به مصرف رسيده است . از اين كشور ، چاي به ساير نقاط عالم برده شده است و در مجموع كاشت چاي شروع شده و به طرف سواحل اقيانوس آرام و پس از آن از طرف جنوب و غرب كاشت چاي توسعه يافته و هندوستان و هند و چين و جزاير اندونزي رسيده است . به هر حال چاي از هر نقطه اي كه شيوع و ترويجش آغاز گرديده باشد يك نكته روشن و مسلم را در فلسفه وجود خود گنجانده است و آن اين كه به عنوان آشاميدني اساسي مطرح و براي رفع تشنگي و خستگي و راحتي خاطر و اعصاب مفيد است.

روش توليد پیشنهادی طرح

در اين روش نخست توسط دستگاه سورتر، طبقه بندي و گردگيري مي‌شود و سپس در مخلوط كن، مخلوط مي‌گردد و آنگاه به سيلو منتقل شده و از آنجا به دستگاهها شارژ مي‌شود، در دستگاه مربوطه چاي به ميزان مورد نياز توسط سليفون مربوطه Sealing شده و سپس توسط كارگر در جعبه قرار مي‌گيرد و بعد به داخل كارتن گذاشته مي‌شود.

دانلود طرح توجیهی چای تیبگ

برای دانلود فایل طرح توجیهی بسته بندي چاي تيبگ با ظرفیت تولید 158 تن که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.