طرح توجیهی تأسیس آموزشگاه آشپزی نازخاتون با اشتغالزایی 30 نفر

طرح توجیهی تأسیس آموزشگاه آشپزی نازخاتون  با اشتغالزایی 30 نفر به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 1 صفحه

فایل طرح توجیهی تأسیس آموزشگاه آشپزی نازخاتون  با اشتغالزایی 30 نفر به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 1 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح طرح توجیهی تأسیس آموزشگاه آشپزی نازخاتون  با اشتغالزایی 30 نفر بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از طرح توجیهی تأسیس آموزشگاه آشپزی نازخاتون  با اشتغالزایی 30 نفر عبارت است از

مقدمه :

بدون شک قویترین غریزه ای ازابتدای تولد انسان اجرا به جنب وجوش وتلاش وادار ساخت ونظام تلاش خود را درراه سیدن وارضای این غریزه به کارگرفت . احساس گرسنگی وبرطرف کردن آن بود که این امری اجتناب ناپذیراست . درراه اصطلاح وبهترکردن وضعیت غذا وتغذیه ، انسان ها درطول تاریخ ، بایکسری اکتشافات بزرگ توانستند ازریشه ها ، گیاه ها ، میوه های جنگلی وشکار حیوانات استفاده نمایند ویرای بهبود این امر ازوسایل کشاورزی مکانیزه امروزی ، امرازعلمی ، پرورش طیور وصیدهای دریایی ووسایل پیشرفته ، استفاده نماید ازمهمترین افتخارات انسان درپیشبرد امرتغذیه می توان کشف آتش رانام برد که مصادف است با پختن مواد خوراکی ودرحقیقت ازآن زمان درامر تغذیه ، تحولی عظیم وشگرف پدیدار شد واندک اندک هنرآشپزی ، تاریخ خودراآغازکرد .

تا کمترین امکانات ، بهترین نتیجه رابدست آورد . نکته حائز اهمیت این است که  علاقمندان به هنرآشپزی درهرسن ودرهرشرایطی باتوجه به خلاقیت وتلاش به بهترین نتایج دست خواهند یافت .

هدف :

انتخاب این کار، علاقمندی به این هنر مکانی برای خود شکوفاشدن خلاقیت ها ازمهمترین مسائل درهر زمینه ای ، داشتن علاقه ونوآوری وخلاقیت است که         می تواند مارادررسیدن هرچه بهتر، به هدفمان کمک کنیم . ازمهمترین نکات قابل توجه دراین امراین است که عملی کردن این پروژه کاری غیرممکن ومشکل نیست وشخصاً نیازبه پشتکار دارد. یکی ازاهداف ما ازراه اندازی وتأسیس آموزشگاه آشپزی ، آموزش دادن غذاها مختلف اعم ازسنتی ومدرن می باشد وهمچنین تحویل دادن مربیان وکارآفرینان به جامعه است .

 

برای دانلود فایل طرح توجیهی تأسیس آموزشگاه آشپزی نازخاتون  با اشتغالزایی 30 نفر که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.