طرح توجیهی تابلوهاي برق فشار قوي و ضعيف با ظرفیت 65000 قطعه

طرح توجیهی کسب و کار

طرح توجیهی تابلوهاي برق فشار قوي و ضعيف با ظرفیت 1500 پانل به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 102 صفحه

فایل طرح توجیهی تابلوهاي برق فشار قوي و ضعيف با ظرفیت 1500 پانل به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 102 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح طرح توجیهی تابلوهاي برق فشار قوي و ضعيف با ظرفیت 1500 پانل بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از طرح توجیهی تابلوهاي برق فشار قوي و ضعيف با ظرفیت 1500 پانل عبارت است از

مقدمه:

در اوايل دوران صنعت برق، سيستم هاي توزيع و تابلوهاي فشار قوي و فشار ضعيف جزء نيروگاه بودند. طراحي آنها، اگر بتوان چنين ناميد، تقريبا در تمام موارد به صورت تعجيلي و كاربردي انجام مي گرفت.

و امروزه با توجه به افزايش تقاضا و مصرف كننده هركدام به صورت يك بخش جداگانه درآمده اند كه با پيشرفت علم و تكنولوژي در تمام صنايع و بخش ها تابلوهاي برق هم از اين امر مستثناء نبوده اند.

با توجه به اينكه صنعت برق دنيا رو به الكترونيك نهاده است و تابلوهاي مانند PLC جايگزين اغلب تابلوهاي برق شده اند اما تابلوهاي فشار قوي و فشار ضعيف با اندكي تغييرات نسبت به گذشته در حفاظت و ايمني آنها، هنوز هم كه مدت هاي زيادي از توليد برق در دنيا مي گذرد در ورودي هر كارخانه بزرگ توليدي، پوشاك، ريسندگي و بافندگي، صنايع داخلي و كشاورزي، مناطق مسكوني و شهرك ها … وجود دارد و بدليل قدرت مورد استفاده كارخانه ديگر مراكز احتياج به آن در ابتدا و انتهاي خطوط توليد برق ضروري به نظر مي رسد.

اين طرح با توجه به افزايش روز افزون كارخانجات و مراكز صنعتي و شهرك ها و نياز به تابلوهاي فشار قوي و ضعيف تهيه شده است كه اميد است گامي در جهت كارآفريني و خودكافيي ملت عزيزمان باشد.

برای دانلود فایل طرح توجیهی تابلوهاي برق فشار قوي و ضعيف با ظرفیت 1500 پانل که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.