طرح توجیهی تاسيس يك ISP با اشتغالزایی 9 نفر

طرح توجیهی کسب و کار

طرح توجیهی تاسيس يك ISP با اشتغالزایی 9 نفر به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 9 صفحه

فایل طرح توجیهی تاسيس يك ISP با اشتغالزایی 9 نفر به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 9 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح طرح توجیهی تاسيس يك ISP با اشتغالزایی 9 نفر بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از طرح توجیهی تاسيس يك ISP با اشتغالزایی 9 نفر عبارت است از

تعريف موضوع

اينترنت از پيوند تعداد بي شماري شبكه هاي ارتباطي كامپيوتري كوچك و بزرگ كه حاوي اطلاعات متنوع ميباشد،تشكيل ميگردد . يك فرد متصل به شبكه اطلاع رساني و اينترنت تنها نظاره گر اينترنت نمي باشد بلكه جزئي از اينترنت است و مي تواند با آن تبادل اطلاعات نمايد . يك شركت يا مؤسسه ارائه كننده خدمات اينترنتي اتصال به شبكه اطلاع رساني و اينترنت را فراهم مي آورد و جزء ضروري دسترسي و اتصال افراد به شبكه اينترنت مي باشد.

شركت ها و مؤسسات ارائه كننده خدمات اطلاع رساني و اينترنت تحت ضوابط و قوانين مشخص شده در هر كشور فعاليت مي نمايند و مي توانند مستقلا و يا در ارتباط با شبكه اينترنت به فرآوري اطلاعات پرداخته و به مشتريان خود عرضه نمايند .

 

اهداف تحقيق

اهداف يك شركت ارائه كننده خدمات اطلاع رساني  به شرح زير است :

1- ارائه مجموعه خدمات ارزش افزوده بر خط و برون خط براي كاربران خود.

2- فراهم آورنده دسترسي و همچنين تهيه و فرآوري محتوي براي كاربران خود .

3- انجام انواع فعاليت ها ، براي آشنايي كاربران در استفاده بهينه از شبكه اطلاع رساني و اينترنت .

4- فراهم سازي خدمات ، تهيه ، توليد ، توزيع يا ارائه اطلاعات براي كاربران مربوط .

5- تهيه و نصب تجهيزات لازم به منظور برقراري ارتباطات و تبادل اطلاعات كاربران – از قبيل شبكه داخلي LAN ، خطوط تلفن ، رهياب ، مودم و…

برای دانلود فایل طرح توجیهی تاسيس يك ISP با اشتغالزایی 9 نفر که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.