طرح توجیهی تاسیس آموزشگاه حسـابداري با سرمایه اولیه 91/381 ميليون

طرح توجیهی تاسیس آموزشگاه حسـابداري با سرمایه اولیه 91/381 ميليون به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 10 صفحه

فایل طرح توجیهی تاسیس آموزشگاه حسـابداري با سرمایه اولیه 91/381 ميليون به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 10 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح طرح توجیهی تاسیس آموزشگاه حسـابداري با سرمایه اولیه 91/381 ميليون بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از طرح توجیهی تاسیس آموزشگاه حسـابداري با سرمایه اولیه 91/381 ميليون عبارت است از

مـقـدمه :

 

انجام هر فعاليت اقتصادي ، مستلزم ايجاد سازوكاري براي نگهداري و ثبت گردش‌هاي انواع مالي، اعم از وجوه نقد، اعتبارات، تسهيلات و … است. به اين منظور از فن حسابداري در وهله نخست به عنوان ابزاري براي سنجش عملكرد مالي فعاليت‌هاي اقتصادي و در مرحله بعد به عنوان مستندي براي اتخاذ تصميمات مديريت عالي در مورد انجام سرمايه ‌گذاري‌ها يا فعاليت‌هاي جديد ياد مي‌شود.

فرايند حسابداري شامل ثبت كليه رويدادهاي مالي، تكميل صورت‌هاي قانوني از جمله صورتحساب سود و زيان، ترازنامه، ثبت دفاتر قانوني و معين ، ارائه گزارش‌هاي مالي در دوره هاي زماني مشخص به مديريت سازمان و … مي‌باشد.

تشخيص و ثبت درست وقايع مالي صورت گرفته در سازمان نيازمند دانش و مهارت كافي در زمينه علوم حسابداري است. كسب اين مهارت علاوه بر داشتن اطلاعات نظري در مورد اصول حسابداري ،‌نيازمند كسب تجربه و آموزشهاي كاربردي در اين زمينه مي‌باشد. آموزشگاه هاي آزاد حسابداري در اين ميان مي‌توانند علاوه بر ارائه آموزش‌هاي نظري و كاربردي در مورد مسائل مختلف حسابداري از حسابداري موسسات بازرگاني و مالي تا سازمانهاي صنعتي، اقدام به آموزش حسابداري به وسيله نرم افزارهاي رايانه اي كه در حال حاضر مورد اقبال روزافزون حسابداران واقع شده است نمايند. همچنين اجراي اين طرح مي‌تواند زمينه اشتغال فارغ‌التحصيلان دانشگاهي در رشته‌هاي حسابداري ،‌ مديريت مالي، مديريت بازرگاني و مهندسي كامپيوتر را فراهم آورد. ضمن اين كه با عنايت به ماهيت امر آموزش مي‌توان از نيروي كار بانوان متخصص نيز در اين زمينه به نحو شايسته استفاده كرد.

برای دانلود فایل طرح توجیهی تاسیس آموزشگاه حسـابداري با سرمایه اولیه 91/381 ميليون که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.