طرح توجیهی تاسیس آموزشگاه کامپیوتر با اشتغالزایی 4 نفر

طرح توجیهی تاسیس آموزشگاه کامپیوتر با اشتغالزایی 4 نفر به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 11 صفحه

فایل طرح توجیهی تاسیس آموزشگاه کامپیوتر با اشتغالزایی 4 نفر به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 11 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح طرح توجیهی تاسیس آموزشگاه کامپیوتر با اشتغالزایی 4 نفر بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از طرح توجیهی تاسیس آموزشگاه کامپیوتر با اشتغالزایی 4 نفر عبارت است از

مقدمه

انسان ها همیشه با فکر و درایت خود نسبت به آموختن مسایل مختلف زندگی تلاش کرده‌اند. تلاش های روزمره برای بهتر و راحت تر بودن، کارهایی که می توان از راهی بسیار ساده تر آن ها را انجام داد چرا برای خودمان دشوار کنیم.

آموزش مسأله‌ای است که مورد بحث مقاله‌ی ما است. دوره های آموزشی، درس های آموزشی، خود یادگیری و …

ولی بهترین راه برای آموزش صحیح استفاده از تجربیات یک فرد مجرب است و دقت در انجام کار و اندکی هوش و ذکاوت.

مسایلی که ما امروزه با آن طرف هستیم را نمی توان به طور خود آموز یاد گرفت و حتماً باید کسی باشد که آن ها را به ما بیاموزد و روش صحیح استفاده کردن از ابزار آلات و دستگاه های جدید را به ما آموزش دهد.

ما در این مقاله می خواهیم در مورد راه اندازی یک آموزشگاه کامپیوتر تحقیق کنیم و ببینیم که چگونه می توان یک مرکز آموزشی راه اندازی کرد.

طرح کارآفرینی راه اندازی آموزشگاه کامپیوتر

هدف از اجرای این طرح

راه اندازی یک آموزشگاه خصوصی کامپیوتر زیر نظر فنی حرفه‌ای باید باشد زیرا بعد از اتمام دوره های موجود در آموزشگاه باید مدارک معتبری به دانشجویان اعطا شود که زحمتی که برای این کار کشیده‌اند به هدر نرود. این آموزشگاه می تواند که به طور خصوصی و در همه‌ی وقت برای کسانی که مایلند در دروس عمومی یا تخصصی کامپیوتر به کسب علم بپردازند دوره های مختلفی اجرا نماید که از جمله دوره های ICDL، آموزش سخت افزار، آموزش سریع تایپ کردن، کار با اینترنت، نقشه کشی اتوکد و … هستند.

هدف اصلی این طرح آموزش به همه‌ی افراد علاقه مند به یادگیری دوره های مختلف کامپیوتر می باشد.

نکته‌ی قابل توجهی که این جا می توان بیان نمود این است که بعضی از دوره های موجود در آموزشگاه مانند ICDL به عنوان واحدهای درسی در رشته‌ی کار و دانش شناخته می شود و فردی که موفق به گرفتن مدرک این دوره شود مثل این است که نیمی بیشتر از دیپلم کار و دانش را گرفته و ب امتحان 3 درس از کتاب های دیگر این رشته می تواند موفق به اخذ دیپلم شود.

راه اندازی طرح آموزشگاه

هم اینک اگر کسی بخواهد یک آموزشگاه کامپیوتر تأسیس کند حتماً برای کسب مجوز باید مدرک کارشناسی مدیریت یا این که در امتحان مدیریتی که فنی حرفه‌ای همیشه برگزار می کند قبول شود و سنش بالای 25 سال باشد. در این صورت می تواند اقدام به تأسیس آموزشگاه نماید.

دومین مطلبی که باید عنوان شود این است که آموزشگاه باید یا برای آقایان باشد و یا این که برای خانم ها یعنی کسی نمی تواند هم مجوز برای آقایان بگیرد و هم برای خانم ها و کسی هم که می خواهد در آموزشگاه تدریس کند حتماً باید کار دارای کارت مربیگری باشد.

برای دانلود فایل طرح توجیهی تاسیس آموزشگاه کامپیوتر با اشتغالزایی 4 نفر که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.