طرح توجیهی تاسیس آژانس مسافرتی سیر کودک

دانلود طرح توجیهی کسب و کار و کارآفرینی تولیدی, صنعتی؛ کشاورزی, دامپروری و خدماتی

طرح توجیهی تاسیس آژانس مسافرتی سیر کودک به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 26 صفحه بهترین نمونه موجود در اینترنت

فایل طرح توجیهی تاسیس آژانس مسافرتی سیر کودک به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 26 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح طرح توجیهی تاسیس آژانس مسافرتی سیر کودک بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از طرح توجیهی تاسیس آژانس مسافرتی سیر کودک عبارت است از

خلاصه اجرايي (مديريتي):

تأسيس آژانس مسافرتي مخصوص كودكان بين 4 الي 7 سال در جهت رسيدن به آرمان هاي آژانس كه با تأسيس آن به طور مستقيم 15 شغل مستقيم و 50 شغل غيرمستقيم بوجود مي آيد.

بخش اوليه (نماي ذهني):

بيان آرمان هاي كسب و كار:

براي بيشتر مردم، بيكاري اوقات فراغت محسوب مي شود ولي بررسي هاي آماري نشان داد كه آنچنان كه معلوم است كودكان بين 4 الي 7 سال تا زماني كه به سن آموزش رسمي برسد اوقات فراغت بسياري وجود دارد ولي به دليل كارآمد نبودن روش هاي گذراندن ساعت بيكاري متداول اغلب كودكاني كه در مهد كودكها و… پرورش مي يابند بعد از گذراندن اين مدت نه چندان اطلاعات كافي پيدا مي كنند و شايد كودكان عبوس در آينده باشند و اين مهم نيازمند آن است كه اوقات كودكان به شكل تخصصي برنامه ريزي شود تا بتوان كودكاني فعال، شاداب و موفق و خودكفا در آينده داشته باشيم.

بيان ماموريت كسب و كار:

اين آژانس با استفاده از مديران متخصص و عوامل مدرن با توجه به نيازهاي كودكان و آرمان هاي آن ها جامعه عمل پوشاند و نوعي اوقات فراغت جديد و مدرن و قابل پيگيري را به كودكان مي آموزد كه اين خود آن ها هستند كه مي توانند اوقات را برنامه ريزي كرده و اجرا كنند و در اين مدل كسب و كار براي كودك و افكار او ارزش قائل شده ايم.

 

فایل طرح توجیهی تاسیس آژانس مسافرتی سیر کودک که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.