طرح توجیهی تاسیس مدرسـه غير انتـفاعي با ظرفيت پذيرش 200 دانش آموز در سال

طرح توجیهی ایران

طرح توجیهی تاسیس مدرسـه غير انتـفاعي با ظرفيت پذيرش 200 دانش آموز در سال  به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 13 صفحه بهترین نمونه موجود در اینترنت

فایل طرح توجیهی تاسیس مدرسـه غير انتـفاعي با ظرفيت پذيرش 200 دانش آموز در سال  به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 13 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح طرح توجیهی تاسیس مدرسـه غير انتـفاعي با ظرفيت پذيرش 200 دانش آموز در سال  بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از طرح توجیهی تاسیس مدرسـه غير انتـفاعي با ظرفيت پذيرش 200 دانش آموز در سال  عبارت است از

مـقـدمـه :

نرخ ورود افراد واجب‌التعليم هر جامعه به مراكز آموزشي از مهم ترين شاخص هاي توسعه منابع انساني آن جامعه به شمار مي‌رود. اهميت اين مطلب با توجه به افزايش روزافزون جمعيت كشور بيش از پيش آشكار خواهد شد. ضمن اينكه تامين اهداف دراز مدت كشور محتاج بذل توجه به آموزش قشر نوجوان و جوان بوده و بيش از پانزده ميليون دانش‌آموز فعلي ، آينده سازان اين مرز و بوم خواهند بود.

با عنايت به اين مطالب عليرغم اين كه ايجاد امكان تحصيل براي شهروندان مطابق با قانون اساسي ايران بر عهده دولت مي‌باشد ، عدم وجود منابع مالي كافي در بخش آموزش و پرورش دولتي موجب بروز افت تحصيلي در ميان دانش آموزان و كاهش كيفيت آموزش گشته است با اين اوصاف بنظر ميرسد ورود بخش خصوصي به حوزه آموزش و پرورش باعث حفظ كيفيت آموزش و توجه بيشتر به شيوه هاي نوين آموزشي و وسايل مختلف كمك‌آموزشي خواهد شد.

فایل طرح توجیهی تاسیس مدرسـه غير انتـفاعي با ظرفيت پذيرش 200 دانش آموز در سال  که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.