طرح توجیهی تاسیس مرغداری با ظرفیت تولید 350 هزار قطعه جوجه در سال

طرح توجیهی تاسیس مرغداری با ظرفیت تولید 350 هزار قطعه جوجه در سال به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 35 صفحه

فایل طرح توجیهی تاسیس مرغداری با ظرفیت تولید 350 هزار قطعه جوجه در سال به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 35 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح طرح توجیهی تاسیس مرغداری با ظرفیت تولید 350 هزار قطعه جوجه در سال بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از طرح توجیهی تاسیس مرغداری با ظرفیت تولید 350 هزار قطعه جوجه در سال عبارت است از

فعاليتها در زمينه مرغداري:

طراحي و کنترل شرايط محيطي داخل سالنهاي مرغداري رابطه مستقيم با رشد و نمو طيور و عملکرد مزرعه دارد. بنابراين استفاده و بکارگيري سيستم هاي طراحي شده مناسب براي مزارع از اهميت فوق العاده اي برخوردار است.
يکي از نکات کليدي مهم در مرغداري ها گرماست. اصولا ايجاد يک شرايط مناسب گرمايي در طول دوره رشد جوجه و يا مرغ باعث افزايش عملکرد و کاهش استرس در جوجه ها مي شود. گرماي بوجود آمده ميبايست توزيع يکنواختي در طول سالن داشته باشد تا در هر نقطه سالن جوجه ها بتوانند از شرايط گرمايي مطلوبي برخوردار باشند. عدم توزيع يکنواخت گرما در طول سالن باعث ايجاد استرس در جوجه ها و افزايش مرگ و مير آنها مي شود. شرکت آساد صنعت با همکاري شرکت سيستما ايتاليا اقدام به بکارگيري و استفاده از       روش هاي نوين گرمايش در دنيا نموده است که در زير توضيح داده ميشود.

برای دانلود فایل طرح توجیهی تاسیس مرغداری با ظرفیت تولید 350 هزار قطعه جوجه در سال که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.