طرح توجیهی تاسیس مهد کودک با ظرفيت پذيرش 75 كودك در سال

طرح توجیهی تاسیس مهد کودک با ظرفيت پذيرش 75 كودك در سال  به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 13 صفحه بهترین نمونه موجود در اینترنت

فایل طرح توجیهی تاسیس مهد کودک با ظرفيت پذيرش 75 كودك در سال  به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 13 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح طرح توجیهی تاسیس مهد کودک با ظرفيت پذيرش 75 كودك در سال  بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از طرح توجیهی تاسیس مهد کودک با ظرفيت پذيرش 75 كودك در سال  عبارت است از

مقــدمه :

تغيير روش زندگي افراد جامعه و تمايل روز افزون به زندگي ماشيني و مدرن ،‌ موجب بروز پاره‌اي مسائل جديد در زندگي روزمره شهروندان شده است. افزايش مشاركت بانوان در عرصه‌هاي اقتصادي و اجتماعي و حضور بيشتر اين قشر جامعه در محيط هاي كاري خارج از منزل باعث كاهش ساعات حضور مادران در محيط خانه و به تبع آن عدم وجود امكان مراقبت از كودكان توسط مادر مي‌شود.

از ديگر سو، با توجه به آموزه هاي نوين تربيتي و آموزشي استفاده از خدمات مشورتي نهادهاي ذي‌صلاح در مورد تربيت و پرورش كودكان خردسال ، اهميت فراواني يافته است. مهد هاي كودك در اين ميان از عمده ترين مراكزي هستند كه قادر مي‌باشند ضمن نگهداري از كودكان در ساعات كاري ، موجبات آسايش خاطر خانواده ها را فراهم آورده و زمينه ساز فعاليت اقتصادي مفيد والدين در محل كارشان شده و از سوي ديگر بااستفاده از مربيان كارآزموده و تحصيلكرده ، از روشهاي نوين تربيتي و آموزشي بهره گرفته و زمينه ساز تربيت صحيح كودكان و بارور شدن استعدادهاي آنان در زمينه هاي هنري و درسي گردند.

فایل طرح توجیهی تاسیس مهد کودک با ظرفيت پذيرش 75 كودك در سال  که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.