طرح توجیهی توليد داروهـاي گياهـي با ظرفيت 270هزار تيوپ پماد و 3 ميليون عدد قرص در سال

طرح توجیهی توليد داروهـاي گياهـي با ظرفيت 270هزار تيوپ پماد و 3 ميليون عدد قرص در سال به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 14 صفحه بهترین نمونه موجود در اینترنت

فایل طرح توجیهی توليد داروهـاي گياهـي با ظرفيت 270هزار تيوپ پماد و 3 ميليون عدد قرص در سال به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 14 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح طرح توجیهی توليد داروهـاي گياهـي با ظرفيت 270هزار تيوپ پماد و 3 ميليون عدد قرص در سال بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از طرح توجیهی توليد داروهـاي گياهـي با ظرفيت 270هزار تيوپ پماد و 3 ميليون عدد قرص در سال عبارت است از

مقدمــه:

 

استفاده از داروهاي مختلف در زندگي روزمره انسانها امري اجتناب ناپذير است، وقتي كه بيماري به وجود مي‌آيد جهت رفع آن نياز به استفاده از دارو احساس مي‌شود. در گذشته كه هنوز علم طب مجهز به تكنولوژيهاي جديد نشده بود ، پزشكان جهت رفع درد بيماران و بهبود آنان از گياهان استفاده مي‌نمودند ، گياهاني كه داراي مواد مؤثره بودند شناسايي و گردآوري و به عنوان گياهان دارويي شناخته شدند. به مرور زمان با تكامل علم شيمي مواد مؤثره اين گياهام مشخص و تجزيه گرديد و در لابراتوراهاي داروسازي موادمؤثره مشابه به صورت شيميايي ساخته شدند و به اين ترتيب داروهاي شيميايي كه مي‌تونستند در حجم وسيع‌تر و به صورت راحت‌تري توليد شوند، جايگزين بسياري از گياهان گرديدند.

امروزه عقيده بسياري بر اين نكته معطوف گرديده كه استفاده از داروهاي شيميايي مي‌تواند داراي عوارض جانبي باشد و لذا بهتر است تا دوباره از گياهان جهت كنترل بيماريها استفاده نمود، منتها اين بار اين تفاوت وجود خواهد داشت كه با پيشرفت علم مي‌توان دزهاي مورد لزوم و كنترل شده را در داروهاي گياهي توليد شده وارد نمود.

در هرصورت وجود فلورهاي طبيعي مناطق مختلف مي‌تواند انگيزه مناسبي براي ايجاد كارخانه هاي توليد گياهان دارويي باشد كه در كنار دانش فني و تخصص لازم موجب به وجود آمدن اشتغال، كاهش خروج ارز از كشور و در نهايت حصول سود و حتي ارزآوري خواهد شد.

فایل طرح توجیهی توليد داروهـاي گياهـي با ظرفيت 270هزار تيوپ پماد و 3 ميليون عدد قرص در سال که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.