طرح توجیهی توليـد پـفـك نـمكي با ظرفيت 400 تن در سال

طرح توجیهی ایران

طرح توجیهی پفک نمکی

طرح توجیهی توليـد پـفـك نـمكي با ظرفيت 400 تن در سال به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 14 صفحه بهترین نمونه موجود در اینترنت

فایل طرح توجیهی توليـد پـفـك نـمكي با ظرفيت 400 تن در سال به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 14 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح طرح توجیهی توليـد پـفـك نـمكي با ظرفيت 400 تن در سال بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از طرح توجیهی توليـد پـفـك نـمكي با ظرفيت 400 تن در سال عبارت است از

مقدمــه :

با توجه به افزايش جمعيت و روند رو به رشد استفاده كودكان از مواد غذايي كمكي از قبيل فراورده هاي حجيم شده غلات مانند پفك نمكي و غيره بعلت قيمت نازل آن در مقايسه با قيمت نسبتا بالاي ساير تنقلات و بازار فروش نسبتا بالاي محصول، احداث واحد توليد پفك نمكي با عنايت به داخلي بودن كليه ماشين آلات خط توليد و عدم نياز ارزي ، علاوه بر اينكه خود كفايي كشور را تضمين مي‌كند زمينه مناسبي را جهت كسب بازارهاي خارجي و صدور محصول به كشورهاي همسايه در راستاي صادرات غير نفتي فراهم مي‌نمايد.

ضمن اينكه با اجراي اين طرح ، مي‌توان بستر مناسبي را براي اشتغال نيروهاي ماهر و نيمه ماهر فراهم آورد كه با توجه به ماهيت صنايع غذايي بانوان مي‌توانند سهم بسزايي در آن داشته باشند.

مراحل توليد پفك نمكي با ورود پودر ذرت از قبل آماده شده به ميكسر و رساندن رطوبت آن به 12% آغاز مي‌شود. سپس پودر وارد اكسترودر شده و در آن به شكل لوله هايي توخالي در آمده و در انتهاي سيلندر آن تيغه اي اين لوله ها را به ابعاد دلخواه قطع مي‌كند.

در قسمت مخزن آماده سازي لعاب يا دراژه روغن پودر پنير ، رنگ هاي مجاز خوراكي و نمك با درصدهاي لازم مخلوط شده و لعاب حاصل وارد 2 عدد تانك ذخيره لعاب مي‌شود.

برای دانلود فایل طرح توجیهی توليـد پـفـك نـمكي با ظرفيت 400 تن در سال که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.