طرح توجیهی توليــد حـوله با ظرفيت 65 تن در سال

طرح توجیهی توليــد حـوله با ظرفيت 65 تن در سال به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 13 صفحه بهترین نمونه موجود در اینترنت

فایل طرح توجیهی توليــد حـوله با ظرفيت 65 تن در سال به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 13 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح طرح توجیهی توليــد حـوله با ظرفيت 65 تن در سال بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از طرح توجیهی توليــد حـوله با ظرفيت 65 تن در سال عبارت است از

مقدمــه:

صنعت نساجي، پس از صنعت نفت مهم ترين و اشتغالزاترين صنعت كشور بوده و به واسطه وابستگي اندك آن به منابع خارجي توانسته است طي دهه هاي اخير رشد مناسبي داشته باشد. حوله بافي يكي از شاخه هاي صنعت نساجي است كه در آن بافت تار و پودي به انضمام نخ پرز انجام مي پذيرد. امروزه انواع مختلف حوله بافته و مورد استفاده واقع مي‌گردد. از آنجمله مي‌توان به انواع حوله هاي دستي، آشپزخانه، حمام و پيش بند و زير پايي و … اشاره كرد.

در بافت حوله از نخهاي پنبه اي كه داراي خاصيت جاذب الرطوبه هستند استفاده مي‌شود. پركاربردترين نخ در حوله بافي نخ پنبه اي نمره بيست است كه بصورت يك‌لا در بافت پود و دولا در تار و پرز مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

همچنين مطابق با نياز بازار مي‌توان حوله ها را بصورت يك يا دو قطبي ( كه به ترتيب در يك و دو طرف حوله ، پرز وجود دارد ) توليد نمود . چنانچه در بافت حوله از نخ خام استفاده شود، پس از بافت عمليات رنگرزي و پرداخت انجام مي‌گيرد لكن اگر از ابتدا حوله با نخ هاي رنگي بافته شده باشد پس از اتمام بافت و دوخت، آماده عرضه به بازار خواهد بود.

در صورت اجراي اين طرح ، محصولات قابل توليد آن، انواع حوله هاي طرح دار و ساده خواهد بود كه به دليل مصرفي بودن اين كالاها از بازار مناسبي برخوردارند.ضمن اينكه با توجه به  ماهيت اين فعاليت توليدي مي‌توان از نيروي كار بانوان در رده‌هاي تخصصي و كارگري نيز  بنحو مقتضي استفاده نمود.

برای دانلود فایل طرح توجیهی توليــد حـوله با ظرفيت 65 تن در سال که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.