طرح توجیهی راه اندازي خدمات رايانه قاصدک هلال، فروش و تعمیرات سخت افزار

طرح توجیهی اقامتگاه بوم گردی

طرح توجیهی راه اندازي خدمات رايانه  قاصدک هلال، فروش و تعمیرات سخت افزار  به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 63 صفحه

فایل طرح توجیهی راه اندازي خدمات رايانه  قاصدک هلال، فروش و تعمیرات سخت افزار  به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 63 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح طرح توجیهی راه اندازي خدمات رايانه  قاصدک هلال، فروش و تعمیرات سخت افزار  بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از طرح توجیهی راه اندازي خدمات رايانه  قاصدک هلال، فروش و تعمیرات سخت افزار  عبارت است از

طرح تجاری سه صفحه ای

افزايش جمعيت در کشورهاي در حال رشد،کاهش منابع و امکانات موجود در اين کشورها و پيدايش نيازهاي اجتماعي واقتصادي جديد همگي سبب توجه نهادها و مقامات مسئول در اين کشورها به اين نيازها و چاره انديشي بنيادين براي آنها شده است. بنا بر بررسي هاي به عمل آمده و بر اساس آمارهاي موجود، يکي از مهمترين مشکلات فردا روي جوامع در حال توسعه و حتي کشورهاي صنعتي مشکل بيکاري است. مجموعه راه حلهايي که براي رفع اين مشکل جهاني ارائه شده است، اصطلاحاً “کارآفريني”خوانده مي شود. در اقتصاد رقابتي و مبتني بر بازار امروزي که با تغييرات و تحولات سريع بين المللي همراه شده و فرايند گذر از جامعه صنعتي به جامعه اطلاعاتي را سبب ساز گريده است، از کارآفريني به عنوان موتور توسعه اقتصادي ياد مي شود که مي تواند در رشد اقتصادي کشورها، ايجاد اشتغال و رفاه اجتماعي نقش مهمي را بر عهده داشته باشد. امروزه ديگر اقتصاد ملي جاي خود را به اقتصاد جهاني داده است و در اين عرصه کشورهايي موفق خواهند بود که فرصتهاي شغلي را تنها به چارچوب جغرافيايي خود محدود نسازند، بلکه فضاي کاري وسيعي به وسعت جهان در ذهن خود داشته باشند.

چشم انداز

اين طرح با توجه به تعاريف،استفاده از حداكثر امكانات موجود با كمترين هزينه مي باشد و تمام  تعاريف يك كار آفريني موفق را در بردارد كه  اجراي طرح در درجه اول نياز به مجوز و پروانه كسب دارد كه بعد از طي مراحل قانوني مي توان آن را راه اندازي نمود.

علت 1- با توجه به اين كه در سطح شهرستان شركت ها و خدمات رايانه اي فراواني وجود دارد ولي در هيچ كدام خدمات تعميرات و فروش قطعات سخت افزاري ارائه نمي شود،اين شركت مي تواند با ارائه يك سري خدمات تعميرات در سطح شهرستان،سريعا خود را مطرح كند.

علت2-اين طرح نوعي از كارآفريني داخل سازماني مي باشد كه سازمان مربوطه جمعيت هلال احمر مي باشد.در اين سازمان چيزي حدود 20 دستگاه رايانه بدون استفاده وجود دارد كه روزانه 1 يا 2 كامپيوتر مورد استفاده قرار مي گيرد و بقيه سيستم ها بدون استفاده هستند،علت اصلي اين طرح ارائه خدمات از جانب جمعيت هلال احمر بوده و فقط تامين نيروي انساني و از جانب خود افراد مي باشد و مي توان طبق تنظيم قراردادي،سود را به صورت 60 به 40 بين كارآفرينان و جميعت تقسيم نمود.

علت3-با توجه به اين كه هر شهرستان داراي يك جمعيت مي باشد بنابراين اين طرح به راحتي مي تواند در 5 سال آينده با برنامه ريزي جامع ضمن توسعه در سطح كشور اشتغال زايي نيز نمايد و به عنوان يك طرح موفق خود را در كليه جمعيت ها مطرح نمايد.

برای دانلود فایل طرح توجیهی راه اندازي خدمات رايانه  قاصدک هلال، فروش و تعمیرات سخت افزار  که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.