طرح توجیهی سایت گالری عکس با اشتغالزایی 8 نفر

طرح توجیهی سایت گالری عکس با اشتغالزایی 8 نفر به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 40 صفحه

فایل طرح توجیهی سایت گالری عکس با اشتغالزایی 8 نفر به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 40 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح طرح توجیهی سایت گالری عکس با اشتغالزایی 8 نفر بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از طرح توجیهی سایت گالری عکس با اشتغالزایی 8 نفر عبارت است از

چکیده :

 

این سایت که شامل 8 صفحه است . اعمال این صفحات به شرح ذیل است :

صفحه index.html کار ورود به صفحه اصلی سایت را بر عهده دارد.

صفحه home.php اصلی ترین صفحه سایت است که از طریق آن می توان به صفحه ثبت نام و آپلود کردن عکس ها وارد شویم. همچنین می توان از داخل این صفحه جست و جو نمود.

در صفحه view.php کاربر لیست عکس هایی را که از منو انتخاب کرده می تواند ببیند.

صفحه register.php کارگرفتن مشخصات کاربر و ثبت نام وی را بر  عهده دارد.

و اما کاربر می تواند درصفحه upload.php که در این صفحه عمل آپلود کردن را کاربر می تواند انجام دهد.

در صفحه ی search.php مشخصاتی را که کاربر در صفحه home.php وارد کرده از جمله نوع ، سایز ونام عکس را گرفته و جست و جو را انجام می دهد.

در صفحه view2.php عمل بزرگنمایی عکس ها یی که چه در صفحه view.php و چه در صفحه ی search.php را انتخاب کرده ایم را نشان می دهد.

محدودیت ها :

اما در این سایت اگر کسی ثبت نام نکرده باشد نمی تواند از امکاناتی همچون :

بزرگنمایی عکس ها

آپلود کردن عکس ها

برای دانلود فایل طرح توجیهی سایت گالری عکس با اشتغالزایی 8 نفر که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.