طرح توجیهی شركت توليدي كاشي تكسرام با ظرفیت 15000 تن

طرح توجیهی شركت توليدي كاشي تكسرام با ظرفیت 15000 تن به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 12 صفحه

فایل طرح توجیهی شركت توليدي كاشي تكسرام با ظرفیت 15000 تن به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 12 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح طرح توجیهی شركت توليدي كاشي تكسرام با ظرفیت 15000 تن بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از طرح توجیهی شركت توليدي كاشي تكسرام با ظرفیت 15000 تن عبارت است از

هدف پروژه :

هدف از ايجاد اين شركت  سود آوري و تامين نياز جامعه شهر و كمك به اشتغال زايي در سطح روستا مي باشد اين شركت داراي سه زمينه فعاليت يعني تزئين چيني , بلور و كاشي  مي باشد ظرفيت تبديل پودر به كاشي آماده به مصرف براي اين شركت حدود دو ميليون مترمربع  در سال           مي باشد كه وسايل توليد (به شرح جدول شماره 1 پيوست شده) كه اين ظرفيت بايد در 3 شيفت كاري توليد شود اين شركت جمعا 170  نفر را مشغول بكار دارد كه از اين جمعيت 15 نفر را به عنوان كارشناس و 25 نفر را به عنوان تكنسين و 10 نفر را در قسمت اداري و مالي و داراي 100 نفر كار گر ساده مي باشد . شايان ذكر است كه توليدات اين شركت مستقيماً توسط خود اين  شركت به بازار شهر منتقل شده و به فروش مي رسد اين توليد به مصرف بيشتر براي محصول كاشي كف و ديواري گرانيتي صدق  مي كند كه متقاضي زياد دارد و تزئين كاشي بيشتر توسط سفارشاتي كه از مصالح فروشي ها و يا گاهاً  از افراد شخصي كه براي تزئين منازل خود استفاده  مي كنند صورت  مي گيرد.

برای دانلود فایل طرح توجیهی شركت توليدي كاشي تكسرام با ظرفیت 15000 تن که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.