طرح توجیهی شرکت تولید کننده قطعات پلاستیکی با با ظرفیت تولید 500 تن در سال

طرح توجیهی شرکت تولید کننده قطعات پلاستیکی با با ظرفیت تولید 500 تن در سال   به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 68 صفحه

فایل طرح توجیهی شرکت تولید کننده قطعات پلاستیکی با با ظرفیت تولید 500 تن در سال   به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 68 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح طرح توجیهی شرکت تولید کننده قطعات پلاستیکی با با ظرفیت تولید 500 تن در سال   بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از طرح توجیهی شرکت تولید کننده قطعات پلاستیکی با با ظرفیت تولید 500 تن در سال   عبارت است از

لهذا با توجه به موارد فوق میزان مصرف هریک در جدول مربوطه آمده است.

12-4- هزینه نگهداری و تعمیرات

هزینه های نگهداری و تعمیرات با توجه به درصد پیش بینی برآورد شده و برای هر سر فصل به شرح جدول مربوطه آمده است.

12-5- هزینه پیش بینی نشده تولید

با توجه به هزینه های تولید در بندهای قبلی معادل 5% مبالغ فوق به عنوان هزینه های پیش بینی نشده تولید در نظر گرفته شده است.

12-6- هزینه استهلاک

با توجه به ضوابط و مقررات اداره امور اقتصادی و دارایی روش محاسبه استهلاک بعضی دارایی ها نزولی است، ولی به جهت سهولت در محاسبات طرح، از روش مستقیم استفاده شده که شرح آن در جدول مربوطه آمده است.

12-7- هزینه تسهیلات مالی

هزینه تسهیلات مالی با توجه به مبلغ پیش بینی شده تسهیلات در سر فصل سرمایه ثابت با 14% سود سالیانه محاسبه گردیده و سایر فرضیات همانند مدت زمان مشارکت مدنی و فروش اقساطی و … این تسهیلات در جدول مربوطه آمده است.

12-8- جدول هزینه های ثابت و متغیر تولید

با توجه به ضریب در نظر گرفته شده ثابت و متغییر برای هر کدام از عناوین هزینه تولید، میزان هینه های ثابت و متغیر تولید محاسبه شده که در جدول مربوطه آمده است.

13- برنامه فروش

با توجه به برنامه فروش پیش بینی شده برای طرح میزان درآمد حاصله از فروش محصولات در 5 سال اول بهره برداری به تفکیک در جدول مربوطه آمده است.

14- شاخص های اقتصادی طرح

با توجه به سرمایه گذاری های پیش بینی شده ، هزینه های تولید، مقدار تسهیلات بانکی و فروش پیش بینی شده برای طرح شاخصهای اقتصادی همانند نرخ بازدهی، مدت زمان برگشت سرمایه، درصد فروش در نقطه سربسر و … در جدول مربوطه آمده است.

برای دانلود فایل طرح توجیهی شرکت تولید کننده قطعات پلاستیکی با با ظرفیت تولید 500 تن در سال   که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.