طرح توجیهی معرفی والت دیزنی به عنوان موفق ترین کارآفرین سده بیستم

طرح توجیهی معرفی والت دیزنی به عنوان موفق ترین کارآفرین سده بیستم  به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 12 صفحه

فایل طرح توجیهی معرفی والت دیزنی به عنوان موفق ترین کارآفرین سده بیستم  به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 12 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح طرح توجیهی معرفی والت دیزنی به عنوان موفق ترین کارآفرین سده بیستم  بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از طرح توجیهی معرفی والت دیزنی به عنوان موفق ترین کارآفرین سده بیستم  عبارت است از

والتر الیاس دیزنی” کارگردان-تهیه کننده و خالق بزرگ فیلمهای نقاشی متحرک، در تاریخ 5 دسامبر 1901، در خانواده ای متوسط در شیکاگو به دنیا آمد. پدرش، “الیاس دیزنی”، متولد کانادا و از تبار آنگلو-ایرلندی بود. مادرش “فلورا کال”، دختری از اهالی ایالت اوهایو بود که خانواده اش در 1879 به ایالت کانزاس مهاجرت کرده بود. در کانزاس بود که خانواده های کال و دیزنی با هم آشنا شدند.

الیاس دیزنی در 1910 خانواده خود را به کانزاس سیتی برد و در آنجا یک مؤسسه تحویل روزنامه خرید. “والت” که در آنزمان 9 سال بیش نداشت، به همراه برادرش “روی” که هشت سال از او بزرگتر بود، به پدر یاری میرساندند … پس از مدتی، الیاس که علاقه “والت” به نقاشی را میدید، به او اجازه داد تا در کلاسهای شنبه صبح “انجمن هنری کانزاس سیتی” شرکت کند. بدین ترتیب والت در 14 سالگی بطور شکسته بسته، آموزشهای هنری کلاسیک دید.

در 1917، خانواده دیزنی به شیکاگو باز میگردد. در شیکاگو، والت در دبیرستان مک کینلی نام نویسی میکند. در این مدت برای روزنامه مدرسه نقاشی میکشید و موفق شد زیر نظر کاریکاتوریست روزنامه “لروی گاست” آموزشهایی ببیند. جنگ جهانی اول در جریان بود … والت نیز با وجود آنکه 16 سال بیشتر نداشت، در ارتش ثبت نام میکند و بعنوان راننده آمبولانس به اروپا فرستاده میشود.

برای دانلود فایل طرح توجیهی معرفی والت دیزنی به عنوان موفق ترین کارآفرین سده بیستم  که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.