طرح توجیهی کارخانه توليد گچ با اشتغالزایی 40 نفر

طرح توجیهی کارخانه توليد گچ با اشتغالزایی 40 نفر به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 22 صفحه

فایل طرح توجیهی کارخانه توليد گچ با اشتغالزایی 40 نفر به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 22 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح طرح توجیهی کارخانه توليد گچ با اشتغالزایی 40 نفر بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از طرح توجیهی کارخانه توليد گچ با اشتغالزایی 40 نفر عبارت است از

تحليل محيطي: اين بخش خلاصه از از صنعت و اقتصاد عمومي که کسب و کار شما مي خواهد در آن فعاليت کند ازدراهم مي کند. بررسي مي کنيم تغييرات اجتماعي افزايش قدرت، افزايش توقعات، توجه بيشتر مردم به مسائل آموزشي و فرهنگي و از اين قبيل تغييرات در کسب و کار شما چگونه تاثير گذار مي باشد.

  1. موانع ورود به اين صنعتي چيست؟ گرفتن مجوز ندادن وام هاي بلند مدت و مکان
  2. تغييرات و پيشرفت تکنولوژي چگونه در کسب و کار شما تاثير گذار مي باشد؟

استفاده از موارد جديد سلولوزي که فروش گچ و صنعت گچ  را به مخاطره مي اندازد.

  1. بسترهاي قانوني يا سياسي مرتبط با کسب و کار شما چيست؟

مجوز بايد بگيريم از طريق ارشاد، اتحاديه و …

  1. تغييرات جمعيتي چگونه بر کسب و کار شما اثر گذار است؟وقتي جمعيت بيشتر باشد فروش گچ بيشتر است زيرا ناز به ساختمان سازي پيدا ميکند و همچنين تقاضا زياد ميشود.

5-تغييرات اقتصادي(قدرت خريد،ماليات،نرخ سود،جذاب و …)در کسب و کار شما چگونه است؟ تغييرات اقتصادي که در کشور همراه با واکنش سياسي و اقتصادي مي باشد اثر مهمي در تمام سطوووح مخصوصا در بازار مي گذارد مردم بجاي خريد مغازه پولي پس انداز ميکنند و با توجه به اينکه گچ يکي از مصالح نسبتا ارزان قيمت در توليد ساختمان ميباشد لذا عوامل مختلف زياد تاثير گذار نميباشد به روي اين صنعت.

6- تحليل خود را از محيط کسب و کارتان ينويسيد؟ (دسترسي به مواد اوليه،الودگي محيط زيست و…)با توجه به وجود معادن گچ در نزديکي محل احداث کارخانه و با توجه به بررسي هاي بعمل آمده و نزديک بودن به جاده اصلي يا اسيايي محل احداث کارخانه محل مناسبي شناخته شده است.

7- موانع ورود به کسب و کار(صنعت)مورد نظر شما چيست؟ شک در بازگشت سرمايه و نگراني از مسائل سياسي و نظرات،کمبود مواد سوختي براي کارخانه.

برای دانلود فایل طرح توجیهی کارخانه توليد گچ با اشتغالزایی 40 نفر که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.