طرح توجیهی کارگاه تولید اسکاچ و ظرفشو های دستی با اشتغالزایی 18 نفر

طرح توجیهی کارگاه تولید اسکاچ و ظرفشو های دستی با اشتغالزایی 18 نفر به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 21 صفحه بهترین نمونه موجود در اینترنت

فایل طرح توجیهی کارگاه تولید اسکاچ و ظرفشو های دستی با اشتغالزایی 18 نفر به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 21 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح طرح توجیهی کارگاه تولید اسکاچ و ظرفشو های دستی با اشتغالزایی 18 نفر بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از طرح توجیهی کارگاه تولید اسکاچ و ظرفشو های دستی با اشتغالزایی 18 نفر عبارت است از

چشم انداز

ما برای شستشوی بهتر ظروف متنوع و زیبایتان ، محصولات متنوع و مرغوبتری داریم .برای سلیقه های مختلف

و با قیمت های مناسبتر . ما می خواهیم از شستشوی ظرف هایتان لذت ببرید. محصولاتمان را خیلی راحت تهیه کنید و به دیگران هم سفارش کنید .

ماموریت

ما سلامتی شما را وظیفۀ خود می دانیم . شما می توانید بدون ترس از زخمی شدن دستان لطیفتان و ترس از تمیز نشدن ظروف زیبایتان با آرامش خاطر به شستشو بپردازید . با محصولاتمان به شما این ارمغان را می دهیم که با آرامش و آسودگی ، خیلی سریعتر و نیز تمیزتر ظرف هایتان را بشویید  .

اهداف

1 .کاهش قیمت این محصول بعنوان یکی از اقلام مصرفی روز مره درمنزل و محل کارتان و حتی ماشینتان

2 . ایجاد نمایندگی فروش مستقیم و توزیع مناسب در سطح شهر و منطقه برای دسترسی آسان شما

3 . افزایش تنوع محصولات بر اساس سلایق مختلف

4 . صادرات محصولات متنوع به خارج از کشور بخصوص کشور های همسایه و نیز کشور های آسیای میانی

5 . ایجاد اشتغال متناسب با توسعۀ کارگاه

استراتژِی ها

فایل طرح توجیهی کارگاه تولید اسکاچ و ظرفشو های دستی با اشتغالزایی 18 نفر که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.