طرح توجیهی كسب و كار توليد انواع مقاومت الکتریکی

طرح توجیهی کسب و کار

طرح توجیهی تولید مقاومت الکتریکی

طرح توجیهی كسب و كار توليد انواع مقاومت الکتریکی با اشتغالزایی 26 نفر به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 27 صفحه

فایل طرح توجیهی توليد انواع مقاومت الکتریکی با اشتغالزایی 26 نفر به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 27 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح طرح كسب و كار توليد انواع مقاومت الکتریکی با اشتغالزایی 26 نفر بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از طرح توجیهی توليد انواع مقاومت الکتریکی با اشتغالزایی 26 نفر عبارت است از

شرح كسب و كار:

بخش هایی از طرح توجیهی مقاومت الکتریکی

ايده و نظري كه در اين طرح تجاري بيان ميشود سايد به نظز ساده بيايد ولي در كل جنبه هاي مثبت زيادي هم دارد.

يكي از مهمترين جنبه هاي مثبت اين كار اين مي باشد كه در ايران توليد مقاومت يا انواع مقاومت صورت نمي گيرد و با توليد اين محصول مي توان ميزان وابستگي كشور را نسبت به واردات اين قطعه ي الكترونيكي از بين برد.

  • شكل كسب و كار يا همان توليد محصول به صورت شركت مي باشد. نوع كسب و كار به صورت توليدي ميباشد.
  • نوع محصولات عبارتند از:

1-مقاومت هاي ساده

2- مقاومت هاي متغير(پتانسيومتر)

3- مقاومت هاي آجري

4- مقاومت هاي وات بالا

5- مقاومت هاي حساس به نور

6- مقاومت هاي حساس به حرارت

– يكي از جنبه هاي منحصر به فرد اين محصول اين مي باشد كه به راحتي قابل دسترس است و يكي ديگر از عوامل منحصر به فرد اين محصول اين است كه در كشور توليد نمي شود و باعث مي شود كه اين كالا با فروش بيشتري مواجه شود.

امكان سنجي:

  • چون مقاومت يكي از مهمترين قطعات الكترونيكي مي باشد و در اكثر وسايل امروزي به كار رفته است پس اين صلاحيت محصول باعث افزايش فروش و افزايش تعداد مشتريان و پيشرفت شركت مي شود.
  • رقيب هاي جدي ما در بازار توليد كنندگان خارجي هستند و با توليد بهترين محصول و با كسب رضايت مشتربان مي توانيم با توليد كنندگان خارجي رقابت كنيم.

-هزينه هاي راه اندازي اين طرح به قيمت دستگاهها و قيمت كارخانه ي توليدي و تعداد كاركنان شركت و…بستگي دارد.

چون اين طرح جديد مي باشد پس نياز مبرمي به وام هاي بانكي و سرمايه هاي شخصي دارد كه بيشتر سعي مي شود از سرمايه هاي شخصي استفاده گردد.

دانلود طرح توجیهی مقاومت الکتریکی

برای دانلود فایل طرح توجیهی توليد انواع مقاومت الکتریکی با اشتغالزایی 26 نفر که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.