طرح كسب كار توليد سنگهاي تزئيني با ظرفیت 24.000 متر مربع در سال

طرح كسب كار توليد سنگهاي تزئيني با ظرفیت 24.000 متر مربع در سال به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 18 صفحه

فایل طرح كسب كار توليد سنگهاي تزئيني با ظرفیت 24.000 متر مربع در سال به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 18 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح طرح كسب كار توليد سنگهاي تزئيني با ظرفیت 24.000 متر مربع در سال بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از طرح كسب كار توليد سنگهاي تزئيني با ظرفیت 24.000 متر مربع در سال عبارت است از

مقدمه :

به دليل حجم زياد ساختمان سازي در كلان شهراي ايران نياز زيادي به مصالح ساختماني وجود دارد اين ساختمانها بايد از زيبايي متناسب با فرهنگ ما برخوردار باشد .پس لزوم استفاده از سنگهاي زينتي براي نماي ساختمانها لاينفك است .

نوع ايده :

ايده توليد سنگهاي تزئيني است . به دليل غني بودن كشورمان از وجود معادن سنگ ما نيازي به خروج ارز از كشور نداريم.

در مورد ماهيت ايده :

اين طرح توليدي است .بارسيدن به توليد معادل 24.000در سال سودي معادل                                                                             67.768.500  را مي توان حصول كرد .

اگر چه گسترش استفاده از يك محصول مي تواند به كاهش قيمت نهائي ان مجر شود .تامين مواد اوليه ارزان وكافي از نقاط قوت اين توليد است .البته هزينه حمل اين مواد نسبت به خود مواد زياد است .

یک فردی که می خواهد وارداین کار شود به چه وسایلی نیاز دارد:

سرمایه ثابت حدود   5000 میلیون ریال – نیروی جوانی همراه با تجربه-تحصیلات مربوط به صنایع ومعادن

 

 

در چه مکانی بهتره این شغل انجام شود :

در شهرکهای صنعتی

ایا براتی دستیابی به موفقیت لازم به حضور شریک است :

خیر حضورشریک الزامی نیست.

چکونه کارکنان با صلاحیت را پیدا کنیم :

متقاضیان این کاردرشهرک صنعتی همیشه دردسترس هستن وخودشان مراجعه می کنند.

چگونه میزان حقوق ودستمزد را تعین کنیم :

حقوق ودستمزد بر اساس قانون اداریه کار وامور اجتماعی می باشد .

چه تدابیر امنیتی باید درنظر گرفته شود:

کلاه ایمنی – کفش ایمنی –لباس مخصوص-حصارکشی دور حوضهای اب-محافظ داشتن کلیه دستگاها-بیمه حوادث.

ایا میتوان از اعضای خانواده برای کار در شرکت استفاده کرد:

بلی

برای دانلود فایل طرح كسب كار توليد سنگهاي تزئيني با ظرفیت 24.000 متر مربع در سال که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.