طرح کسب و کار کارخانه توليد گچ با اشتغالزایی 14 نفر

طرح توجیهی ایران

طرح کسب و کار کارخانه توليد گچ با اشتغالزایی 14 نفر به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 27 صفحه

فایل طرح کسب و کار کارخانه توليد گچ با اشتغالزایی 14 نفر به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 27 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح طرح کسب و کار کارخانه توليد گچ با اشتغالزایی 14 نفر بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از طرح کسب و کار کارخانه توليد گچ با اشتغالزایی 14 نفر عبارت است از

چه دورنمايي يا آرماني را براي آينده کسب و کارتان متصور هستيد؟

با توجه به افزايش جمعيت و نياز جامعه براي مسکن و با اين دورنما را از احدث اين کارخانه داريم که توسعه پيشرفت چشم گيري را در کار خود شاهد باشيم.

4- بيان ماموريت کسب و کار

شما، به اين سوال که چرا مشتري اين کالا را خريداري مي کند جواب دهيد:

دسترسي آسان مشتري با توجه به نمايندگي هاي نسبتا زياد در شهر و شهرستانها کيفيت و مناسب کالا نسبت به کالاهاي ديگر و کالا هاي مشابه.

 

  • خلاصه مديريتي
  1. به زبان ساده بگوييد در چه کسب وکاري هستيد؟ (خدمات، صنعت، کشاورزي، توليدي و بازرگاني و …)؟ توليدي
  2. دقيقا مشخص کنيد چه ارزشي را براي مشتري فراهم مي کنيد؟(به عنوان فرصت شغلي چه نيازي از مشتري را پاسخ مي دهيد؟) اصولا مشتري بر 3 اصل کيفيت، قيمت ودسترسي آسان به کالا پايبند مي باشد و ما سعي و تلاش داريم که اين 3 اصل مجمع را به مشتري نمود ارائه دهيم.
  3. ويژگي خاص محصول يا خدمت شما چيست که در محصول ديگر وجود ندارد؟ (مزيت محصول خود را بيان کنيد؟)

با توجه به تازه تاسيس بودن کارخانه و با توجه به انيکه از علم و دانش جديد در صنعت گچ بهره مي گيريم خاصيت گچ را ارتقا داده و باعث مي شود که مشتري رضايت بالايي از اين محصول داشته باشد.

  1. مشتريان شما چه کساني و در کجا هستند؟(جمعيت شناسي مشتريان را توصيف کنيد؟)

برای دانلود فایل طرح کسب و کار کارخانه توليد گچ با اشتغالزایی 14 نفر که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.