تولید آدر گندم : طرح توجیهی كارخانه توليد آرد گندم با ظرفیت 27000 تن در سال

طرح توجیهی کسب و کار

طرح توجیهی آرد گندم

این بسته حاوی 2 مورد طرح توجیهی تولید آرد گندم    در 49 صفحه و پروژه کارآفرینی اصول سرپرستی کارخانه تولید آرد در 63 صفحه در یک پکیج میباشد .

جدیدترین طرح توجیهی کارخانه تولید آرد گندم  به همراه پروژه کار آفرینی اصول سرپرستي كارخانه توليد آرد با ظرفیت 27000 تن در سال در یک پکیج دانلودی

پروژه کار آفرینی اصول سرپرستي كارخانه توليد آرد با ظرفیت 27000 تن در سال به صورت کاملا دقیق و کامل در 63 صفحه

در ادامه بخش هایی از یکی از طرح های موجود در پکیج طرح توجیهی آرد گندم را مشاهده میکنید.

بخش هایی از طرح اصول سرپرستی کارخانه آرد گندم

فایل پروژه کار آفرینی اصول سرپرستي كارخانه توليد آرد با ظرفیت 27000 تن در سال به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 63 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح پروژه کار آفرینی اصول سرپرستي كارخانه توليد آرد با ظرفیت 27000 تن در سال بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از پروژه کار آفرینی اصول سرپرستي كارخانه توليد آرد با ظرفیت 27000 تن در سال عبارت است از

فصل اول طرح توجیهی آرد گندم

مقدمه

گندم يكي از مهمترين مصولات كشاورزي جهان و تأمين كننده نياز غذايي افراد بسياري در كشورهاي جهان مي باشد . در جهاني گندم و انرژي دو كالاي استراتژيك مي باشند نقش سياسي اقتصادي اين غله در معاملات و معادلات جهاني بسيار محسوس مي باشد و بوسيله برتري كشورهائي است كه كشاورزي مدرن و زمين هاي قابل كشت مناسب دارند .

حال در صورت تورم جهاني و يا افزايش نهاده هاي مرتبط با گندم ، قيمت گندم افزايش مي يابد و اين افزايش مستقيماً در جوامعي كه برنامه غذايي آنها بيشتر از نان تشكيل شده تأثير مي گذارد . بخصوص اگر درآمدهاي يك جامعه پايين باشد (عمدتاً كشورهاي فقير و جهان سوم) زيرا كه وابستگي تغذيه اي به نان ارتباط مستقيمي با درآمد خانوارها و يا در سطح بالاتر با درآمدهاي يك كشور دارد . خلاصه اگر آن كشور مانند كشور ما به آرد و نان يارانه اختصاص دهد و از عمده ترين كشورهاي وارد كننده گندم باشد .

در ايران 90% از مجموع يارانه هاي پرداختني دولت در بخش هاي مختلف اقتصادي به آرد و نان تعلق مي گيرد با اين وجود كشورمان بعد از فراسنه دومين مصرف كننده نان در جهان مي باشد . و ميزان مصرف سرانه نان هر ايراني 105 كيلوگرم برآورد شده است . هر چند كه مطابق تصويب شوراي اقتصاد در طول هشت سال يارانه نان حذف خواهد شد ولي اتلاف گندم و نان سالانه حدود 100 ميليوم دلار زيان به درآمدهاي كشور مي زند .

از اين رو پروژه ارزيابي طح كارخانه آرد بهبهان نيز به دليل ارتباط طرح با موضوع گندم و وابستگي شديد ايران به واردات آن و يارانه هايي كه به اين غله اختصاص مي يابد انتخاب گرديده است .

دانلود طرح توجیهی کارخانه تولید آرد گندم

برای دانلود فایل طرح توجیهی آرد گندم به همراه طرح  پروژه کار آفرینی اصول سرپرستي كارخانه توليد آرد با ظرفیت 27000 تن در سال که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.