طرح توجیهی صنایع فراورده های لبنی با با ظرفیت تولید 10 تن در سال

طرح توجیهی صنایع فراورده های لبنی با با ظرفیت تولید 10 تن در سال   به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 58 صفحه

فایل طرح توجیهی صنایع فراورده های لبنی با با ظرفیت تولید 10 تن در سال   به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 58 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح طرح توجیهی صنایع فراورده های لبنی با با ظرفیت تولید 10 تن در سال   بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از طرح توجیهی صنایع فراورده های لبنی با با ظرفیت تولید 10 تن در سال   عبارت است از

مقدمه:

به نام خالق هستي كه شير را نوشيدني گوارا گردانيد تا اهل ايمان را عبرتي از قدرت لايزال او باشد و بهشتيان را به نهرهاي آن وعده داد تا لذت رضوان خويش را كامل گرداند.

اگرچه اين نوشيدني حيات بخش، منبع غني از تركيبات مورد نياز بدن بوده ودانشمندان هر روز ابعاد تازه اي از اسرار اين غذاي كامل را كشف و به جوامع ارائه مي دهند متاسفانه به دليل عدم آگاهي مصرف سرانه آن در ايران حدود نصف استانداردهاي مطلوب مي باشد.

پوكي استخوان –  بيماري خاموش :

زنان هشت برابر بيشتر از مردان دچار پوكي استخوان مي شوند:

به اعتقاد محققان، احتمال دچار شدن به پوكي استخوان در موارد زير بيشتر است:

سن بيش از 50 سال، زن بودن، يائسگي، نخوردن يا كم خوردن لبنيات، قرار نگرفتن در معرض نور مستقيم خورشيد، جثه كوچك،پوست روشن،ورزش نكردن،سيگار كشيدن، استفاده دراز مدت از داروهاي ضد انعقاد(كوروتون)، داشتن افراد مبتلا به پوكي استخوان در ميان خويشاوندان، استفاده از غذاهاي پر نمك،نوشيدن الكل و قهوه زياد و بعضي از اختلالات هورموني مانند پركاري تيروئيد و كم كاري غدد جنسي.

درپوكي استخوان ، استخوان ها به شدت شكننده مي شوند و ممكن است با ضربه هاي كوچك و حتي خود به خود بشكنند،كلسيم در اين ميان براي بازسازي و استحكام استخوان از اهميت ويژه اي برخوردار است. اگر كلسيم بدن كافي نباشد استخوان پوك و شكننده مي شود. پوكي استخوان علامتي ندارد. يك نكته بازدارنده در جهت اطلاع از اين بيماري اين است كه معمولا شخص بعد از شكستگي به وجود آن پي مي برد. در بعضي از افراد پوكي استخوان به صورت خميدگي ستون فقرات بروز مي كند. بهترين روش تشخيص پوكي استخوان سنجش تراكم استخواني (رانسيتو متري) است كه  با نظر پزشك صورت مي گيرد.

پوكي استخوان به راحتي قابل پيش گيري است : ورزش و فعاليت بدني، عدم مصرف سيگار، روزانه حداقل ده دقيقه در معرض نور خورشيد قرار گرفتن و از همه مهمتر استفاده از مواد حاوي كلسيم به ويژه لبنيات از مهم ترين عوامل مؤثر در پيش گيري از اين بيماري پر هزينه است.

برای دانلود فایل طرح توجیهی صنایع فراورده های لبنی با با ظرفیت تولید 10 تن در سال   که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.