طرح توجیهی توليد شكر خام و مشكلات ناشي از دكستران در تصفيه با با ظرفیت تولید 90000 تن در سال   به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 101 صفحه

فایل طرح توجیهی توليد شكر خام و مشكلات ناشي از دكستران در تصفيه با با ظرفیت تولید 90000 تن در سال   به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 101 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح طرح توجیهی توليد شكر خام و مشكلات ناشي از دكستران در تصفيه با با ظرفیت تولید 90000 تن در سال   بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از طرح توجیهی توليد شكر خام و مشكلات ناشي از دكستران در تصفيه با با ظرفیت تولید 90000 تن در سال   عبارت است از

مقدمه و هدف:

نيشكر از گياهان زراعي است كه ظاهراً اهلي كردن آت براي اولين بار در جزاير اقيانوس آرام (گينه نو) اتفاق افتاد و سپس از آنجا به چين و هند برده شده است. سابقه تاريخي كشت نيشكر به هزار سال قبل از ميلاد مي رسد نيشكر از هند به ساير نقاط دنيا راه يافت و تا اوايل قرن هجدهم تنها محصولي بود كه در سطح تجارتي براي توليد شكر كشت مي شد.

توليد شكر از اجزاء مهم اقتصادي كشاورزي بسياري از كشورهاست در مقياس جهاني عملكرد قند چغندر و قند نيشكر در واحد سطح تقريباً مساوي است.

سابقة توليد نيشكر در ايران به سال 600 ميلادي مي رسد در اين زمان شكر تصفيه شده از نيشكر توليد مي شده. ظاهراً توليد نيشكر در خوزستان اهميت داشته است زيرا كلمه خوز به معني نيشكر است به هر حال اولين تلاش وسيع براي توليد آزمايشي نيشكر در سال 1329 در خوزستان انجام گرديد. (3)

اكنون صنعت قندسازي كاملاً استقرار يافته مهذا پژوهشگران تحقيقات زيادي درباره تحول اين صنعت آن هم با توجه به تكنيك هاي كاملاً مدرن با توجه به شرايط سخت كه به اين صنعت تحميل شده است اشتغال به كار دارند.

هدفهاي كنوني اين پژوهشگران و محققان را مي توان به شرح زير خلاصه كرد.

  • استخراج حداكثر ممكن قند از نيشكر
  • شكر با كيفيتي توليد گردد كه جوابگوي خواسته هاي مصرف كنندگان باشد. بسيار از اين مصرف كنندگان شرايط بسيار سختي را براي كيفيت شكر قائل شده اند.

برای دانلود فایل طرح توجیهی توليد شكر خام و مشكلات ناشي از دكستران در تصفيه با با ظرفیت تولید 90000 تن در سال   که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

36000 تومان
, , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *