طرح توجیهی تولید چیپس میوه

پروژه کارآفرینی و طرح توجیهی تولید چیپس میوه با ظرفیت تولید 20000 تن در سال به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 49 صفحه

فایل پروژه کارآفرینی تولید باند و گاز پزشکی با اشتغالزایی 43 نفر به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 49 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح پروژه کارآفرینی و طرح توجیهی تولید چیپس میوه با ظرفیت تولید 20000 تن در سال بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از پروژه کارآفرینی تولید چیپس میوه با ظرفیت تولید 20000 تن در سال عبارت است از

مقدمه طرح کسب و کار چیپس میوه

بخش هایی از طرح توجیهی چیپس میوه

به طور کلی چیپس میوه جات به میوه هایی گفته می شود که قسمت خوراکی آن پس از رسیدن به گونه طبیعی رطوبت فراوانی دارد و بخش اعظم این رطوبت با خشک کردن به شیوه های گوناگون برای افزایش عمر نگهداری یا کاربردهای دیگر ، از میوه ها گرفته می شود .

خشک کردن میوه جات یکی از روش های جلوگیری از فساد میکروبی آنها است . در این روش در اثر کاهش میزان رطوبت ، امکان فساد میکروبی بسیار کم می شود و سرعت دیگر واکنش های مضر نیز به مقدار قابل توجهی کم می شود .

خشک کردن ضمن اینکه روی محصول اثر حفاظتی دارد وزن و حجم آن را نیز به میزان چشمگیری کاهش می دهد ، در نتیجه از هزینه های حمل و نقل و ذخیره سازی میکاهد . در ضمن خشک کردن در برخی موارد باعث تولید فرآورده هایی می شود که مصرف آنها آسان تر است .

 

نام کامل طرح و محل اجرای آن : تولید چیپس از میوه جات

نحوه دانلود:

برای دانلود فایل پروژه کارآفرینی تولید چیپس میوه با ظرفیت تولید 20000 تن در سال که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

طرح توجیهی تولیدی صنعتی و الکترونیکی
36000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *