طرح توجیهی کارگاه چاپ صنعتی

پروژه کارآفرینی تأسیس تاسیس کارگاه چاپ صنعتی با اشتغالزایی 24 نفر به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 39 صفحه

فایل پروژه کارآفرینی تاسیس کارگاه چاپ صنعتی با اشتغالزایی 24 نفر به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 39 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح پروژه کارآفرینی تاسیس کارگاه چاپ صنعتی با اشتغالزایی 24 نفر بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از پروژه کارآفرینی تاسیس کارگاه چاپ صنعتی با اشتغالزایی 24 نفر عبارت است از

1 مقدمه :

چاپ به معنی انتقال هر نوع حرف ، نقش و تصویر بر روی یک ماده خاص ، در تیراژ بالاتر از یک عدد است بطوریکه شکل و فرم انتقال یافته تغییری نکند . با این تعریف هزاران کالا را پیرامون خود خواهید یافت که به نوعی بر روی آنها چاپ صورت گرفته است . شیوه های چاپ را به طور کلی می توان به سه گروه عمده زیر شامل چاپ مستقیم ، چاپ غیر مستقیم و چاپ غیر تماسی تقسیم نمود .

 

الف ) چاپ مستقیم :

ویژگی این شیوه این است که چاپ شونده به طور مستقیم با فرم چاپ در تماس می باشد . معمول ترین روش های این نوع چاپ عبارتند از ، لتر پرس ، داغی ، فلکسو ، ایچینگ ، هلیو گراور ، سیلک اسکرین ، چاپ مخمل ، چاپ پارچه و پوشش UV ، ورنی چاپ .

 

ب) چاپ غیرمستقیم :

در این شیوه چاپ ، سطح چاپ شونده به طور غیرمستقیم با فرم چاپ در تماس می باشد بدین معنی که نقش به سطوح دیگر منتقل شده و در نهایت به روی سطح مورد نظر چاپ می شود . معمول ترین روش های این نوع چاپ عبارتند از ، افست ، تامپو و افست روی فلز . معروفترین شیوه چاپ غیرمستقیم ، چاپ افست است که رابط چاپ (زینک) نقش را به روی لاستیک منتقل کرده و سپس طرح از روی لاستیک به سطح چاپ شونده منتقل می یابد .

ج) چاپ غیرتماسی :

در این شیوه ، چاپ در اثر تماس صورت نمی گیرد بلکه پودر یا جوهر به سطح چاپ شونده پاشیده می شود . معمول ترین نمونه های این نوع چاپ عبارتند از ، ترموگرافی ، چاپگرهای لیزری جوهرافشان و فتوکپی .

برای دانلود فایل پروژه کارآفرینی تاسیس کارگاه چاپ صنعتی با اشتغالزایی 24 نفر که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

طرح توجیهی اقامتگاه بوم گردی
36000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *