طرح توجيهی توسعه خوشه صنعتی سازندگان ادوات شالیکوبی استان گیلان به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 8 صفحه بهترین نمونه در فضای مجازی

فایل طرح توجيهی توسعه خوشه صنعتی سازندگان ادوات شالیکوبی استان گیلان به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 8 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح طرح توجيهی توسعه خوشه صنعتی سازندگان ادوات شالیکوبی استان گیلان بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از طرح توجيهی توسعه خوشه صنعتی سازندگان ادوات شالیکوبی استان گیلان عبارت است از

کشت برنج در استان گیلان قدرت دیرینه دارد . تبدیل شلتوک به برنج سفید در حال حاضر در کارخانجات شالیکوبی انجام می شود .حدود 1800 کارخانه شالیکوبی در سطح استان با روش ماشینی نسبت به تبدیل شلتوک به برنج سفید اقدام می کنند . صاحبان کارخانجات عمده تجهیزات خود را از 28 واحد تولیدی بزرگ و حدود 70 واحد تولیدی کوچک که در سطح استان پراکنده و بخصوص اکثر آن در شهرستان رشت تمرکز یافته اند تأمین می نمایند .

تولید کنندگان ادوات شالیکوبی دارای اتحادیه صنفی هستند اما دارای ارتباطات و همکاری اندکی جهت تأمین تجهیزات متقاضیان و خدمات به آنان می باشد و کسب و کار آنها دارای حد پایینی از تعادل و همکاری مورد نیاز برخوردار است .

جهت توسعه فعالیت و پایداری کسب و کار این بنگاه ها و واحد های تولیدی و تقویت ارتباط بین آن ها ضرورت طرح مشخصی با برنامه ریزی زمان بندی برای فعالیت آن ها در قالب یک “خوشه صنعتی ” وجود دارد . که عامل توسعه خوشه صنعتی مورد نظر              C . D . A  )) پیشنهاد نموده است.

برنامه پیشنهادی جهت توسعه خوشه صنعتی سازندگان ادوات شالیکوبی شامل اجزا ء زیر است :

  1. انجام مطالعه شناختی و اعتماد آفرینی 6 – 1 ماه
  2. تهیه برنامه عمل از ابتدا تا دو سال
  3. مرحله اجرایی ( بهد از 6 ماه مطالعه شناختی و اعتماد آفرینی و تهیه برنامه عمل ) تا 36 ماه ( سر سال )
  4. کنترل و بازبینی از شروع 13 ماه تا پایان سه سال

تعریف خوشه ( Cluster ) :

خوشه مجموعه ای از واحد های  کسب و کار که در یک منطقه جغرافیایی و یک گرایش صنعتی متمرکز شده اند با همکاری و تکمیل فعالیت های یکدیگر به تولید و عرضه تعدادی کالا و خدمات می پردازند . و از چالش ها و فرصت های مشترک برخوردارند .

براساس این تعریف از خوشه ، سازندگان شالیکوبی و تجهیزات کارخانجات برنجکوبی استان گیلان به ساخت دستگاه های :

  1. کانکا یا سفید
  2. بوجار شالی
  3. خاک کش
  4. خشک کن ها
  5. الک برنج
  6. قلوه گیر
  7. الواتور ها یا بالابر ها
  8. چراغ خشک کن ها

برای دانلود فایل طرح توجيهی توسعه خوشه صنعتی سازندگان ادوات شالیکوبی استان گیلان که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

طرح توجیهی کسب و کار
36000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *