طرح توجیهی پرورش مرغ گوشتی

طرح توجيهي پرورش مرغ گوشتي به ظرفیت 10000 قطعه به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 18 صفحه بهترین نمونه در فضای مجازی

فایل طرح توجيهي پرورش مرغ گوشتي به ظرفیت 10000 قطعه به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 18 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح طرح توجيهي پرورش مرغ گوشتي به ظرفیت 10000 قطعه بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از طرح توجيهي پرورش مرغ گوشتي به ظرفیت 10000 قطعه عبارت است از

عمليات طرح :

شامل:

1ـ ساختمانها و تاسیسات هزينه‌هاي مورد نياز  طبق جدول شماره  1

2ـ تجهيزات و تأسيسات و هزينه هاي مورد نياز طبق جدول شماره 2

3ـ پرسنل شاغل در طرح طبق جدول شماره 3

4ـ هزينه هاي جاري طبق جدول شماره 4

5ـ تولیدات طرح طبق جدول شماره 7

6 – پیش بینی حساب سود و زیان طبق جدول شماره 8

تامین مواد غذایی مورد نیاز مورد نیاز مردم به خصوص در کشورهای جهان سوم به یکی از مهمترین مسائل آن کشورها تبدیل شده است . با توجه به افزایش روز افزون جمعیت جهان و نیز افزایش سطح بهداشت و کاهش مرگ ومیر و نیاز روز افزون آدمی به مواد غذایی سبب شده است تا بشر به دنبال منابع غذایی دیگر و جدید باشد که یکی از این منابع گوشت طیور می باشد . از مهمترین مسائلی که سبب رشد چشمگیر صنعت پرورش طیور گشته است ارزش غذایی بالای گوشت طیور ، کم بودن افت پس از کشتار ، سالم وبهداشتی بودن گوشت طیور ، قابلیت هضم وجذب بالا ، سرعت رشد سریع ، صرفه جویی در جایگاه و زمین و برگشت سریع سرمایه می باشند .

هدف از اجرای این طرح گردش سرمایه در کشور ، ارز آوری ، تولید و بهره وری ، تامین بخشی از پروتئین حیوانی مورد نیاز کشور ، خودکفائی در زمینه تولید گوشت سفید و استفاده از نیروهای جوان و متخصص جهت استحصال گوشت مرغ طی 5 دوره پرورش جوجه یکروزه می باشد .

برای دانلود فایل طرح توجيهي پرورش مرغ گوشتي به ظرفیت 10000 قطعه که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

طرح توجیهی دامپروری : پرورش گاو, گوسفند, شترمرغ, مرغ, گوساله, بلدرچین, کبک
36000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *