طرح توجيهی شرکت رب مسما با ظرفیت تولید 11000 تن به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 23 صفحه بهترین نمونه در فضای مجازی

فایل طرح توجيهی شرکت رب مسما با ظرفیت تولید 11000 تن به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 23 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح طرح توجيهی شرکت رب مسما با ظرفیت تولید 11000 تن بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از طرح توجيهی شرکت رب مسما با ظرفیت تولید 11000 تن عبارت است از

يكي از مهمترين احتياجات موجودات از بدو تولد نياز به خوراك مي باشد . انسانها از دوران ماقبل از تاريخ براي تهيه خوراك خود تلاشهاي زيادي انجام داده اند .

و با گذشت زمان به پيشرفتهايي در زمينه تهيه انواع مواد غذايي و مصرف آن دست يافته‌اند.

اما اين امر با مشكلاتي هم روبرو بود از قبيل تارخي مصرف كم و انقضاء زود ، امكانات كم بهداشتي و نفوذ ميكروبها و … كه هريك مانع بزرگي در برابر رفع اين نياز بودند .

با رشد تكنولوژي و صنعت بصورت مدرن امروزي انسانها به علم پاستوريزاسيون دست يافتند و توانستند در كارخانجات و كارگاهها مواد غذايي را بصورتهاي گوناگون بسته بندي و كنسرو كنند بطوريكه تا مدتهاي زيادي قابل استفاده باشند .

يك نمونه از اين محصولات بسته بندي شده رب گوجه فرنگي مي باشد كه تقريبا در تمام خوراكيها بكار برده مي شود .

ايران در توليد اين محصول از اوايل انقلاب به حد خودكفائي رسيد و كارخانجات زيادي به آن اقدام نمودند .

ارمغان تكنولوژي

گام نهادن در مسير خوشبختي و يا تسريع در نابودي حيات و زندگاني ؟

هدف از پيشرفت چيست ؟

همواره انسان خاكي در رسيدن به بهترين ها كه خود آن را پيشرفت ناميده است .

بسياري چيزها را از كف داده است و اگر اين آخري سلامتي باشد به معناي از دست رفتن حيات بشري است دانشمندان و مخترعان از يك سو دائما وسايل راحتي انسان را اختراع و روشهاي نوين بهزيستي را معرفي مي كنند و از سوي ديگر با معضلات پيش آمده كه با آن مقابله مي شود آنهايي اند كه بچشم مي‌آيند ولي آنهايي كه از ديده پنهانند آرام آرام ضربات مخرب خود را بر زندگي انسان وارد مي كنند .

سمومي كه از راه دسته از معضلات تكنولوژي قرن است كه حيات انساني را شديدا به خطر انداخته است . سموم دفع شده از كارخانجات صنعتي پس از ورود به خاك از طريق ريشه گياهان به نسوج آن نفوذ مي كند . گياهان پر مصرفي ماننده كرفس ، جعفري ، هويج و … كه عمدتا در غذاي روزانه انسان قرار دارد و ماده اي سمي به نام سورالنس دارند كه شديدا سرطان زا بوده و DNA ( دي ان آ ) را تخريب مي كنند .از آخرين خبرها استنباط مي شود كه قارچهاي خوراكي نيز آرام آرام به غذاهاي سمي تبديل شده اند .

برای دانلود فایل طرح توجيهی شرکت رب مسما با ظرفیت تولید 11000 تن که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

طرح های توجیهی زود بازده و مواد غذایی
36000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *