طرح توجیهی آشنایی با مفهوم کارآفرینی به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 36 صفحه

فایل طرح توجیهی آشنایی با مفهوم کارآفرینی به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 36 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح طرح توجیهی آشنایی با مفهوم کارآفرینی بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از طرح توجیهی آشنایی با مفهوم کارآفرینی عبارت است از

مقدمه :

  بررسي تعاريف متعدد ارائه شده از طرف صاحبنظران است كه هركدام برحسب زمينه علمي و تجربي خود مطرح كرده اند. تنوع و گوناگوني برداشت ها از مفهوم  كارآفريني، از نكات جالب توجه دراين مورد است كه به نوبه خود مشكلاتي به همراه دارد.

 برخورد صاحبنظران با مقوله كارآفريني همچون برخورد افراد نابينايي است كه با موجودي مواجه مي شوند و هر كدام متناسب با عضوي از حيوان كه لمس مي نمايند به  توصيف آن مي پردازند. ازاين رو درك كامل موضوع كارآفريني نيازمند داشتن ديدگاه بين رشته اي است چراكه كارآفريني برحسب ماهيت خود وبرحسب توجه  محققين رشته هاي مختلف ازديدگاه اقتصادي، روانشناسي، جامعه شناسي و حتي تاريخي تعريف شده است.

 در تعاريف كارآفريني، تفاوت هاي مغاير و متناقضي به چشم مي خورد، اما براين نكته اتفاق نظر هست كه اصلاح كارآفريني دست كم بخشي ازكاركرد تصميم گيري  را در جهت هدايت عملياتي سازمان در بر گيرد. تفاوت ها در تعريف كار آفريني نشان دهنده گستردگي و اهميت و برپائي موضوع است كه باعث ارائه مدل ها، تئوري ها  و نظرات تفاوتي را فراهم مي آورد.

 

مفهوم واژه كارآفريني:

  واژه كارآفريني از كلمه فرانسوي ” Entre prender ” به معناي ” متعهد شدن” نشأت گرفته شده است. بنا برتعريف واژه نامه دانشگاهي وبستركارآفريني كسي  است كه متعهد مي شود. مخاطره هاي يك فعاليت اقتصادي را سازماندهي، اداره وتقبل كند. واژه كارآفريني درزبان فرانسه ابداع شد. در اوايل سده شانزدهم ميلادي   كساني كه از حدود سال 1700 ميلادي به بعد به پيمانكاران دولت كه دستاندركار ساخت جاده، پل، بندرو تاسيسات بردند به كرات لفظ كارآفريني را بكاربرده اند.

 

برای دانلود فایل طرح توجیهی آشنایی با مفهوم کارآفرینی که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

36000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *