طرح توجیهی تولید شیلنگ

طرح توجیهی بررسي و تهيه طرح توليد شيلنگ پي وي سي با ظرفیت 11000 تن به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 86 صفحه

فایل طرح توجیهی بررسي و تهيه طرح توليد شيلنگ پي وي سي با ظرفیت 11000 تن به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 86 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح طرح توجیهی بررسي و تهيه طرح توليد شيلنگ پي وي سي با ظرفیت 11000 تن بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از طرح توجیهی بررسي و تهيه طرح توليد شيلنگ پي وي سي با ظرفیت 11000 تن عبارت است از

معرفي اجمالي پروژه :

شلنگهاي پي وي سي در اصطلاح به لوله هاي نرمي گفته مي شود كه بخش اصلي مواد سازنده آن ها را پي وي سي تشكيل مي دهد و از نظر علمي دسته اي از خانواده و سيع ترمو پلاستها مي باشد. با پيشرفت صنعت و نياز روز افزون به كار برد مواد پليمري امروزه شلنگهاي پي وي سي كاربرد گسترده اي در صنعت ، آبياري، گازرساني و حتي زندگي روزمره انسان پيدا كرده است شلنگهاي پي وي سي علاوه بر داشتن خواص مكانيكي،‌ فيزيكي و شيميايي بسيار خوب به دليل قيمت پايين تر نسبت به ساير شلنگها توان رقابت مطلوبي براي در دست گرفتن بازار مربوط دارا مي باشد فرآيند توليد شلنگ پي وي سي شامل اكستروژن پي وي سي نرم ، خنك كردن،‌ نخ پيچي،  اكسترون مجدد، خنك كردن و پيچيدن شلنگ مي باشد. به دليل اهميت كيفيت محصول فرآيند توليد شلنگ تمام اتوماتيك مي باشد.

اصول انتخاب ظرفيت براي واحدهاي توليد شلنگ پي وي سي شرايط و ويژگيهاي بازار و واحدهاي مشابه داخلي، سهم قابل كسب بازار، ويژگيهاي فني و تكنولوژي يكي ،‌ محدوده متداول و مطمئن باثمثك به روشهاي آماري و حداقل ظرفيت اقتصادي است.

2ـ1 معرفي محصول:

1ـ2ـ1 ويژگيهاي مشخصات فني شلنگ پي وي سي:

شلنگ اصولاً به لوله چند لايه اي گفته مي شود كه حاوي يك لايه (در برخي موارد چند لايه) تقويت كننده مي باشد و عموماً‌ از جنس پي وي سي نرم ساخته مي شوند، پلي ونييل كلوليد نرم تهي  شده از آميزه اي است كه حاوي درصد زيادي روان كننده مي باشد و محصول از اين آميزه انعطاف پذيري بالايي دارد.

مشخصه شلنگ قطر اسمي آن هاست كه ممكن است معادل با قطر حقيقي و يا توان با درصد كمي خطا باشد.

برای دانلود فایل طرح توجیهی بررسي و تهيه طرح توليد شيلنگ پي وي سي با ظرفیت 11000 تن که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

طرح توجیهی تولیدی صنعتی و الکترونیکی
36000 تومان
, , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *