طرح توجیهی توجه به هوش هيجاني در فرايند كارآفريني به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 24 صفحه

فایل طرح توجیهی توجه به هوش هيجاني در فرايند كارآفريني به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 24 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح طرح توجیهی توجه به هوش هيجاني در فرايند كارآفريني بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از طرح توجیهی توجه به هوش هيجاني در فرايند كارآفريني عبارت است از

تفويض اختيار و مسئوليت

يكي از ويژگي‌هاي كارآفرين رشدگرا آن است كه اجازه مي‌دهد ديگران سهمي در قدرت او داشته باشند. تفويض اختيار و مسئوليت به ديگران مستلزم ريسك‌پذيري است (جي مرديث، اي.نك، اي نلسون،ترجمه نبي ئيان). هرچه بتوانيد اختيار بيشتري را با موفّقيت واگذار كنيد وقت بيشتري خواهيد داشتتا به فعّاليت‌هاي بيشتري بپردازيد كه تأثير بيشتري بر موفّقيت آينده سازمان­تان دارد. (جي مرديث،اي.نك،اي نلسون،ترجمه نبي ئيان). تفويض اختيار و مسئوليت مستلزم اعتماد به خود و خوش بيني است. كسي كه از خوش بيني لازم برخوردار نباشد نمي­تواند به ديگران اعتماد كند و به آنها اختيار بدهد.

21- انگيزه پيشرفت

كارآفرين كسي است كه مي‌تواند خود را برانگيزاند تا در كار خود بازدهيلازمرا داشته باشد (جي مرديث،اي.نك ،اي نلسون،ترجمه نبي ئيان). انگيزه پيشرفت يكي از مؤلفّه­هاي هوش هيجاني از ديدگاه گلمن مي­باشد. همه تمايل به پيشرفت را دارند. امّا تنها برخيمي­توانند اين تمايل را به انگيزه قوي تبديل نمايند. اين انگيزه در واقع برآيند نيروهاي دروني فرد مي­باشد. به زبان ديگر انگيزه پيشرفت در واقع همان تمايل به خود شكوفايي است . به نظرمك كله­لند نياز پيشرفت[45] سايقي است كه مي‌تواند رفتار را تقريباً در تمام موقعيت‌ها نيرومند ساخته و هدايت كند (كوستنر و مك كله­لند/نقل از شولتز1998).مك كله­لند براساس تحقيقاتي كه انجام داده است پيش‌بيني كرد كه افرادي كهنياززيادي بهپيشرفت در مشاغل و فعاليت‌هاي روزمره‌شاندارندجوياي موقعيت‌هايي هستند كه امكان ارضاي اين نياز را به آنها بدهد. آنها معيارهايي را براي پيشرفت خودشان تعيين مي‌كنند و به طور جدي براي برآوردن آن مي‌كوشند.

برای دانلود فایل طرح توجیهی توجه به هوش هيجاني در فرايند كارآفريني که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

36000 تومان
, , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *