طرح توجیهی ماست پاستوریزه

طرح توجیهی توليد و بسته بندي ماست پاستوريزه با ظرفيت 800 تن در سال  به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 13 صفحه بهترین نمونه موجود در اینترنت

فایل طرح توجیهی توليد و بسته بندي ماست پاستوريزه با ظرفيت 800 تن در سال  به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 13 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح طرح توجیهی توليد و بسته بندي ماست پاستوريزه با ظرفيت 800 تن در سال  بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از طرح توجیهی توليد و بسته بندي ماست پاستوريزه با ظرفيت 800 تن در سال  عبارت است از

مقدمــه :

جمعيت جهان كه در آغاز قرن پيش حدود دو ميليارد نفر تخمين زده مي‌‌شد به بيش از شش ميليارد نفر در آغاز سده جديد افزايش يافته و پيش بيني مي‌شود كه تا سال 2020 اين رقم از مرز هشت ميليارد نفر عبور كند، يعني در طول فقط دو دهه ، جمعيتي بالغ بر كل جمعيت جهان در آغاز قرن بيستم به جمع نفوس جهان افزوده خواهد شد.

نياز روزافزون اين جمعيت رو به رشد به مواد غذايي ، رشدي جهشي را در صنايع غذايي تمام ملل ايجاب مي‌نمايد. شير، يكي از مهم ترين مواد خوراكي مورد استفاده بشر است. شير با دارا بودن مقدار زيادي پروتئين ، ويتامين ، كلسيم ، ساير مواد معدني و نيز حدود750 كيلوكالري انرژي در هر ليتر مي‌تواند سهم عمده اي در سلامت و سبد غذايي افراد جامعه داشته باشد.

در اين ميان ، نكته قابل تامل ، استفاده از روش هايي براي حفظ بهداشت و سلامت شير از محل توليد تا مصرف نهايي آن است به طوريكه ضمن جلوگيري از فساد شير ، از سرايت احتمالي بيماري هاي مشترك انسان و دام نيز به مصرف كننده پيشگيري شود. يكي از كهن ترين اين روش ها تهيه ماست از شير است. توليد و استفاده از ماست اولين بار در مناطقي از آسياي ميانه و سپس اروپاي شرقي و مركزي آغاز گرديد و امروزه به واسطه سهولت توليد و نگهداري ، به يكي از مهم ترين فراورده هاي لبني مبدل گشته است.

فایل طرح توجیهی توليد و بسته بندي ماست پاستوريزه با ظرفيت 800 تن در سال  که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

دانلود طرح توجیهی کسب و کار و کارآفرینی تولیدی, صنعتی؛ کشاورزی, دامپروری و خدماتی
36000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *