طرح توجیهی تولید لوله و پروفیل

طرح توجیهی توليد لوله و پروفيل با ظرفیت 52000 تن به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 86 صفحه

فایل طرح توجیهی توليد لوله و پروفيل با ظرفیت 52000 تن به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 86 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح طرح توجیهی توليد لوله و پروفيل با ظرفیت 52000 تن بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از طرح توجیهی توليد لوله و پروفيل با ظرفیت 52000 تن عبارت است از

روش توليد و نمودار توليد:

ابتدا ورق در ضخامتهاي مورد نظر توسط دستگاه رول بازكن به دستگاه قيچي نواربري منتقل و نوار در عرض هاي مختلف بريده شده و مجدداً به صورت كلاف پيچيده مي شود ورق بريده شده در قسمت خط توليد لوله قرار گرفته و پس از فرمينگ بصورتي لوله درآمده و توسط دستگاههاي درزجوش، جوشكاري شده و در اين قسمت از خط توليد، محصولاتي به نام انواع لوله سياه آهني توليد مي گردد. لوله هاي توليد شده مجدداً در خط توليد انواع مقاطع پروفيلي قرار گرفته و توسط قالبهاي مربوطه نورد گرديده و به صورت مقاطع مورد نظر درمي‌آيد و سپس بسته بندي و به انبار منتقل مي گردد.

برای دانلود فایل طرح توجیهی توليد لوله و پروفيل با ظرفیت 52000 تن که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

طرح توجیهی ایران
36000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *