طرح توجیهی تولید تسمه مغناطیسی با ظرفیت تولید 100 تن به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 27 صفحه

فایل طرح توجیهی تولید تسمه مغناطیسی با ظرفیت تولید 100 تن به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 27 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح طرح توجیهی تولید تسمه مغناطیسی با ظرفیت تولید 100 تن بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از طرح توجیهی تولید تسمه مغناطیسی با ظرفیت تولید 100 تن عبارت است از

تعریف محصول

تسمه مغناطیسی محصولی است ساخته شده از فریت مغناطیسی که پس از عبور از یک میدان مغناطیسی قوی به آهنربای دائمی تبدیل می شود.

دانسیته تسمه مذکور حدود 7/3 – 6/3 گرم بازای هر سانتیمتر مکعب، سختی آن حدود 90-85 (در شاخص A ) و قدرت جذب مغناطیسی به مقدار 37/0 – 3/0 پوند بازای هر اینچ مربع (26-21 گرم بر سانتیمتر مربع) می باشد.

مقطع تسمه و ابعاد آن متناسب با کاربرد آن و سفارش مشتری بایستی انتخاب شود یک نمونه از آن در شکل زیر نشان داده شده است. کاربرد نمونه مذکور در اطراف درب یخچال می باشد. در حال حاضر استاندارد ملی برای این محصول وجود ندارد.

2-2- موارد مصرف و کاربرد

تسمه مغناطیسی مورد نظر معمولاً در اطراف درب یخچال و فریزر و به میزان کمتر در لوازمی از قبیل جعبه های  جامدادی و ساخت علائم مورد استفاده در «وایت برد» و تخته های مهندسی می باشد. تسمه مذکور در داخل نوار پلاستیکی اطراف درب یخچال و فریزر قرار گرفته و باعث می شود پس از اعمال گشتاور به درب وپس از نزدیک شدن در به بدنه یخچال، با جاذبه بیشتری درب به یخچال نزدیک شده و پس از تماس از آن جدا نشود. و به این ترتیب از تبادل حرارت و اتلاف انرژی جلوگیری بعمل آید.

برای دانلود فایل طرح توجیهی تولید تسمه مغناطیسی با ظرفیت تولید 100 تن که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

36000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *