طرح توجیهی صنعت روغن نباتی با ظرفیت 500 تن به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 41 صفحه

فایل طرح توجیهی صنعت روغن نباتی با ظرفیت 500 تن به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 41 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح طرح توجیهی صنعت روغن نباتی با ظرفیت 500 تن بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از طرح توجیهی صنعت روغن نباتی با ظرفیت 500 تن عبارت است از

قدم اول : تعيين مسئله

تعريف مسئله در اين پروژه از سوي مديريت شركت‏ نوسازي با هدف بهبود وضعيت موجود در صنعت روغن نباتي مطرح گرديده است بدين معني كه مديريت مذكور سعي دارد تا با مطالعه وضعيت صنعت مورد بحث ضمن شناخت و عارضه‏يابي برنامه‏ريزيي اجرايي لازم را با توجه به ابزار و امكانات موجود در شركت نوسازي صنايع در جهت ارتقاء صنعت روغن نباتي در كشور انجام دهد. آنچه كه مورد بحث در اين پروژه مي‏باشد شناخت راه‏حلهاي توسعه و بهبود با توجه به وضعيت موجود مي‏باشد.همانطور كه مباحث در قبلي نيز بدان اشاره گرديد عمده مشكل صنعت روغن نباتي كشور تامين ماده اوليه مورد نياز مي‏باشد كه به دو صورت دانه روغني در درجه اول و روغن خام در درجه دوم طرح گرديد. بنابراين با درك بهتر از آنچه كه در پروژه به عنوان مشكل و مسئله تعريف مي‏شود مي‏توان در قدمهاي بعدي براي جمع‏آوري اطلاعات و همچنين بررسي استراتژيها روشن‏تر و مشخص‏تر عمل كرد.

علاوه بر مسئله اصلي و كلاني كه از سوي شركت نوسازي صنايع ايران براي صنعت روغن نباتي مطرح گرديد، با شناخت به عمل آمده از صنعت مذكور كه در بحث بازار هم به نوعي به آن پرداخته شد مشكلاتي نيز وجود دارد كه هر چند برگرفته از ساختار موجود درصنعت مي‏باشد ولي مي‏تواند به عنوان يك تشديد كننده مسئله مورد بحث در مركز توجه مديران و تصميم‏گيرندگان سازمان قرار گيرد كه برخي از مهمترين آنها عبارتند از:

– عدم برنامه‏ريزي در مورد تامين دانه‌هاي روغني به عنوان ضعف اين صنعت در داخل كشور

– نبرد ابزارهاي مالي لازم در جهت حمايت تامين كنندگان ماده اوليه

– وجود كارخانه‏هاي متعدد با مالكيت بخشهاي مختلف و با مديريت بخشهاي خاص نظام

– قديمي بودن تكنولوژي تعدادي از كارخانه‏هاي بزرگ كشور

– عدم دستيابي به اطلاعات شركتهاي مربوطه، كارخانجات، انجمن‏هاي صنفي و … به بهانه‏هاي مختلف از جمله‏ محرمانه بودن

– شفاف‏ نبودن هزينه‏ها و درآمدها كه خود سبب مي‏گردد كه عملكرد اقتصادي صنعت به خوبي قابل اندازه‏گيري و مقايسه نباشد.

برای دانلود فایل طرح توجیهی صنعت روغن نباتی با ظرفیت 500 تن که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

طرح توجیهی کسب و کار
36000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *