طرح توجیهی پرورش دام با ظرفيت ساليانه ششصد راس به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 24 صفحه

فایل طرح توجیهی پرورش دام با ظرفيت ساليانه ششصد راس به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 24 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح طرح توجیهی پرورش دام با ظرفيت ساليانه ششصد راس بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از طرح توجیهی پرورش دام با ظرفيت ساليانه ششصد راس عبارت است از

– مقدمه

از مهمترين عواملي كه پيشرفت در هر فعاليت توليدي اقتصادي را تضمين مي كند تلفيق دانسته هاي علمي با امكانات علمي است و اين امر در برخي از رشته هاي توليدي مانند فعاليتهاي دامپروري لازم و ضروري مي باشد و چنانچه نگاهي اجمالي به وضعيت دامپروري كشاورزي ما پيشرفته داشته باشيم مشاده مي نمائيم كه با بكارگيري تكنولوژي و استفاده از علوم و فنون تخصصي راندمان توليد در كشورهاي صنعتي به طور چشمگيري افزايش يافته تا آنجا كه حدود هشتاد درصد (80% )‌توليدات دامي مربوط به اين كشورها مي باشد و 20% مابقي توليد را كشورهاي در حال توسعه دارا مي باشد – اين روند توليد نيست بلكه معكوس با جمعيت كشور ما داشته و  جمعيت دنيا  توليد را دارند . لازمه تامين نياز پروتئيني اين جمعيت 5/4 ميلياردي ، بايستي از طريق توليدات كشورهاي خودشان و يا واردات انجام پذيرد .

با توجه به سياستهاي برنامه پنج ساله دوم كشور جمهوري اسلامي ايران تقريباً بدون افزايش دام و واحدهاي دامي و با حداقل  واردات گوشت قرمز نياز پروتئيني جامعه بايستي تامين گردد و اين امر سرمايه گذاري بيشتر در بخش دامپروري سنعتي و استفاده از دانش روز در توليدات را طلب مي نمايد . ضمن اينكه اين نگرش ضمانت سرمايه گذاري در توليد گوشت قرمز را تضمين مي نمايد .

برای دانلود فایل طرح توجیهی پرورش دام با ظرفيت ساليانه ششصد راس که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

طرح توجیهی دامپروری : پرورش گاو, گوسفند, شترمرغ, مرغ, گوساله, بلدرچین, کبک
36000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *