طرح توجیهی پرورش مرغ گوشتي به روش مكانيزه با ظرفیت 50000 قطعه به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 18 صفحه

فایل طرح توجیهی پرورش مرغ گوشتي به روش مكانيزه با ظرفیت 50000 قطعه به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 18 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح طرح توجیهی پرورش مرغ گوشتي به روش مكانيزه با ظرفیت 50000 قطعه بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از طرح توجیهی پرورش مرغ گوشتي به روش مكانيزه با ظرفیت 50000 قطعه عبارت است از

مقدمه:

مطالبي كه امروز مطرح مي شود قابل استفاده كليه كساني است كه در مورد جوجه گوشتي كار مي كنند.

تفاوتي نمي كند كه شما با چند تا جوجه كار مي كنيد ، با هزارتا ، چهل هزار يا ميليون ها جوجه. اميدوارم با مطالبي كه ارائه مي شود ، دوستاني كه از اين شغل خوششون مياد ، تحريك شده و در مورد عملكرد خود و نيازهاي جوجه فكر كنند. درست است كه ما رئيس مرغ ها هستيمولي در حقيقت خدمتكار

مرغ ها بوده و موظفيم بدانيم كه جوجه هاي گوشتي در هر مقطع زماني به چه چيزي نياز دارند.

هميشه بايد در ابتدا هدف خود را از پرورش جوجه گوشتي و از اين شغل تعريف كنيم؛ هدف ، توليد گوشت يا جوجه گوشتي است كه يكنواخت باشند ،

با هزينه كم توليد شده باشند ، گوشت مطلوبي داشته باشند و نياز هاي مصرف كننده را برطرف كنند. اين ايده جالبي است كه هميشه هدفي براي كار خود داشته باشيم.

موضوعي كه بايد مورد توجه جدي قرار گيرد ، بهبود مداوم بهره وري است و اين بايد كليد اصلي فعاليت ما باشد. موردي كه بايد از آن آگاهي داشته باشيم ، شكل و ساختار صنعت مرغ گوشتي است. ما بايد بدانيم اين ساختار به چه شكل و چگونه كار مي كند و چگونه خود را با آن وفق دهيم.

مسئله مهم اين است كه اين ساختار دائماً در حال تغيير مي باشد.

در حال حاضر اهميتي ندارد كه شما در كجاي ساختار هستيد ولي مطمئن باشيد كه اين تغييرات اتفاق افتاده و بر روي شما نيز تأثير مي گذارد.

 

 

نكته بعدي بهداشت و امنيت زيستي است كه از اجزاي مهم هر شركت ، هر ساختار صنعت مرغ گوشتي و هر واحدي است.

اگر ما نتوانيم زمينه خوبي در مورد بهداشت و امنيت زيستي در واحد ها و شركت ها فراهم كنيم ، چگونه انتظار داريم به هدف اول دست يابيم و به طور مداوم به گوشتي با مشخصات و خصوصيات گفته شده دسترسي پيدا كنيم .

موضوع بهداشت و امنيت زيستي بحثي است كه اهميت ملي دارد و سازمان هاي دولتي نيز درگير اين موضوع مي باشند.

چه در زمينه تأمين بهداشت براي فارم ها و چه درمورد تأمين سلامت محصولاتي كه نهايتاً مورد استفاده مصرف كننده ها قرار مي گيرد.

طبيعتاً وظيفه دولت و سازمان هاي دولتي مرتبط با اين مسئله ، شناخت نياز بهداشتي و امنيت زيستي اين صنعت و تأمين آن است.

ولي وظيفه صنعت هم هست كه بتواند اين شرايط بهداشتي و امنيت زيستي را حفظ كرده و در حقيقت ، اين كار جزئي از كار روزانه است.

در امنيت زيستي مرتبط با پرسنل ، موها ، دست و پا از اهميت زيادي برخوردارند و لازم است به منظور كنترل بيماري از لباس كار ، چكمه و كلاه استفاده شود. در ساختار سالن و محوطه نيز مي بايست نكات بهداشتي درنظر گرفته شوند. به عنوان مثال و جود محدوده اي از شن درشت در اطراف سالن راه حل مناسبي براي جلوگيري از ورود موش مي باشد.

نكته سوم ، مسئله مديريت و عمليات مربوط به نگهداري گله ها و تغذيه

مي باشد. ما بايد به طور مداوم تكنيك هاي مديريتي و تغذيه اي را بهبود بخشيده و ارتقاء دهيم تا همراه با پيشرفت ژنتيكي كه در نژاد هاي مختلف در طي سالها به وجود مي آيد به جلو رويم.

بسيار مهم است در تمامي مراحل پرورش و زندگي جوجه گوشتي،ما به دنبال موضوعاتي نظير بهداشت مناسب ، يكنواختي خيلي خوب و تكرار پذيري نتايج باشيم.

 

برای دانلود فایل طرح توجیهی پرورش مرغ گوشتي به روش مكانيزه با ظرفیت 50000 قطعه که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

طرح توجیهی دامپروری : پرورش گاو, گوسفند, شترمرغ, مرغ, گوساله, بلدرچین, کبک
36000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *