طرح توجیهی بره پرواری

این طرح توجیه اقتصادی نگهداری و پرواربندی بره پرواری توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تنظیم شده است و برای دریافت تسهیلات بانکی نسخه مناسبی میباشد . فرمت قابل ویرایش این طرح توجیهی پرواربندی بره به شما این امکان را میدهد تغییرات مورد نظرتان را با صرف زمان محدودی در طرح اعمال نمایید.

مبنای قیمت گذاری این طرح در اسفند 1401 بروز شده است و با توجه به نوسانات بازار ارز و تاثیر مستقیم روی املاک و هزینه ها امیدواریم مبالغ ریالی طرح جوابگوی نیاز شما باشند , هرچند اعمال تغییرات در این فایل با توجه به نگارش ساده و روانش کار پیچیده ای نیست

موضوع طرح توجیهی پروار بندی بره

نگهداری و پرواربندی دویست راس بره پرواری ( سه دوره در سال ) در یک دوره 100 روزه و تولید 310.9 تن گوشت قرمز در هر دوره و مجموعا 930.27 تن در سال.

 

سوابق طرح:

محل اجرای طرح در زمینی به مساحت 20000 متر مربع از اراضی شادمهر شهرستان مه ولات بخش 1 پلاک فرعی از 45 اصلی . آب شرب مورد نیاز دامداری از طریق چاه دستی که مجوز آن اخذ گردیده است و آبدهی 2 اینچ دارد. تامین برق مورد نیاز طرح نیز قبلا از طریق شبکه سراسری و خرید امتیاز برق تامین گردیده است . مجوز های لازم از ادارات دامپزشکی ، حفاظت محیط زیست، حفاظت و بهره  برداری منابع آب ، شرکت توزیع نیروی برق، ثبت اسناد و املاک، کشاورزی، بخشداری، …. اخذ گردیده است وپس از تکمیل مدارک ، توسط کمیسیون صدور پروانه معاونت امور دام جهاد کشاورزی استان تحت عنوان پرورش بره پرواری صادر گردیده است.

 

تشریح طرح:

عملیات طرح شامل تکمیل و احداث ساختمانها و تاسیسات مورد نظر، خرید ماشین الات، خرید دام ، تامین سرمایه در گردش و بالاخره هزینه های مقدماتی طرح می باشد.

جهت طرح فوق زمینی به مساحت 20000 متر مربع و به ارزش تقریبی هفتصد میلیون ریال تهیه و کارهای مقدماتی از جمله تسطیح و دیوار کشی دور انجام گردیده است که هزینه های فوق بعلاوه احداث 200 متر مربع اصطبل 400 متر مربع بهاربند که قبلا هزینه گردیده است سهم سرمایه گذاری متقاضی محسوب خواهد شد.

ساختمانها و تاسییات طرح شامل احداث و تکمیل اصطبل بره پرواری و بهاربند ( که قبلا احداث شده) انبار علوفه و مواد متراکم، خانه کارگری، سیلوی علوفه، محوطه سازی ، منبع هوایی و سایر موارد به شرح جدول  شماره 1 می باشد.

 

تجهیزات مورد نیاز اجرای طرح پرواربندی بره پرواری

ماشین آلات مورد نیاز که در آینده خریداری و در طرح مورد استفاده قرار خواهد گرفت شامل سمپاشی، الکتروپمپ، منبع،وانت پیکان، ماشین موور، سمپاش  و … مطابق جدول شماره 2 طرح می باشد.

جهت اجرای طرح از محل اعتبارات تبصره 28 قانون بودجه کل کشور استفاده خواهد شد که در صورت معرفی دستگاه مربوطه جهت بهره مندی از تسهیلات در قالب عقود مربوطه قرارداد با بانک عامل منعقد و در طی مدت یکسال مشارکت مدنی اقدام به ساخت و ساز ابنیه و احداث آن و خرید ماشین آلات و ادوات خواهد شد و مبلق دریافتی پس از دوران مشارکت، طی مدت 5 سال بازپرداخت خواهد گردید. همچنین جهت هزینه های جاری طرح از جمله خرید دام، هزینه تغذیه و … از همین محل و به صورت کوتاه مدت یکساله  تسهیلات در اختیار متقاضی قرار خواهد گرفت. انتظار می رود، طرح مذبور پس از شروع بهره برداری27.930  تن وزن زنده، 600 جلد پوست، 600 دست روده و 90 تن کود دامی سالیانه تولید و عرضه نماید.

طرح توجیهی دامپروری : پرورش گاو, گوسفند, شترمرغ, مرغ, گوساله, بلدرچین, کبک
36000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *